Informatică, întrebare adresată de Vibe23, 8 ani în urmă

1) struct Punct {float x, y;}A;
a) să se verifice dacă A se află pe axa Ox
b) să se verifice dacă A se află pe axa Oy
c) să se verifice dacă A se află în origine
d) să se verifice dacă A se află pe una din bisectoare (şi pe care anume)
e) în care cadran se afla A?

Răspunsuri la întrebare

Răspuns de boiustef
8

#include <iostream>

using namespace std;

struct Punct{float x,y;}A;

int main()

{

  cout << " introdu coordonatele punctului A \n";

  cout << "x= "; cin >> A.x;

  cout << "y= "; cin >> A.y;

  if (A.y==0) cout << "a)  punctul apartine axei Ox \n";

  else cout << "a) puctul nu apartine axei Ox \n";

  if (A.x==0) cout << "b)  punctul apartine axei Oy \n";

  else cout << "b) puctul nu apartine axei Oy \n";

  if (A.x==0 && A.y==0) cout << "c)  punctul se afla in origine \n";

  else cout << "c) puctul nu se afla in origine \n";

  if (A.x*A.y>0 && A.x>0) cout << "d) apartine bisectoarei cadranului I \n";

  if (A.x*A.y>0 && A.x<0) cout << "d) apartine bisectoarei cadranului III \n";

  if (A.x*A.y<0 && A.x<0) cout << "d) apartine bisectoarei cadranului II \n";

  if (A.x*A.y<0 && A.x>0) cout << "d) apartine bisectoarei cadranului IV \n";

  if (A.x>0 && A.y>0) cout << "e) se afla in cadranul I \n";

  if (A.x<0 && A.y>0) cout << "e) se afla in cadranul II \n";

  if (A.x<0 && A.y<0) cout << "e) se afla in cadranul III \n";

  if (A.x>0 && A.y<0) cout << "e) se afla in cadranul IV \n";

}



Vibe23: Pana la urma am reusit si eu . Mersi mult !
Alte întrebări interesante