Limba română, întrebare adresată de daria5904, 8 ani în urmă

35. Redactează o compunere de 10 - 15 randuri despre vacanta de vară. Tu decizi dacă
va fi un text narativ sau unul explicativ. Este
important să respecti etapele scrierii și normele de ortografie și de punctuație, iar compunerea ta să aibă introducere, cuprins şi
încheiere. Va rog mult, ajutati-ma!!!!!
Dau coroană!!!!​ Imi trebuie rezolvarea pana azi la 13!!!

Răspuns de Lilamala

Vacant de vara

Astăzi este prima zi de iulie.Eu cu familia mea ne am hotărât sa mergem in aceasta luna la mare in Turcia.Noi plecam pe data de 23 Iulie,așa ca aveam timp sa facem cumpărături.A sosit și ziua cea mare.Eu eram foarte nerăbdătoare.Ne am urcat in avion,ne am asezat pe scaune și am decolat.Tot drumul l am dormit.Cand m am trezit am văzut ca am ajuns.Mi am luat geamantanul si am căutat cazare .Dupa ce ne am cazat.M am îmbrăcat cu costumul de baie,mi am luat colacul și am plecat spre plaja.M am bălăcit ,m-am bronzat ,am mâncat înghețată și după am plecat spre casa.Mai pe seara am ieșit sa mâncam specialitățile Turciei.Ne am asezat la o masa și am comandat.Trec câteva minute și ne aduc ceea ce am comandat.Totul a fost delicios ,dar nu puteam pleca fără sa gust baclava.Dupa ce am terminat de mâncat am mers intr un parc de distracții.A fost super tare.Ajunsi in camere m am pus direct in pat deoarece eram tare obosita.In Turcia vom sta o săptămâna și d-abia astept următoarea zi ,sa vizitam mai multe locuri.