Limba română, întrebare adresată de suntclasa5, 8 ani în urmă

Ai plecat în vacanță într-o țară străină. Ați avut un eșec în această călătorie: hârtii furate sau pierdute, un incident de transport, probleme de a vă face înțeles într-o limbă străină... Spune-i vecinului tău. (150 cuvinte) ​

Răspuns de iacodinea

Răspuns:

Era o zi de vara cand am plecat cu familia in Turcia,acolo era foarte cald. Aici trebuia sa stau daua săptămâni. In vacanta am mees cu parinti mei si bunica

Cand am ajuns la hotel am platit cazarea si am urcat in camera. Dupa ce am pus totul la locul lui am plecat sa mancam ca imi era foarte foame de pe drum. Am mancat si si am zis sa mergem la piscina asa ca am urcat in camera sa ne schimbam in costume de baie. Cautand buletinul si pasaportul pentru a iesi din hotel ne-am dat seama ca nu erau in camera. Tata a sunat la receptie dar nu cunostea limba turca si receptionistul nu stia engleza asa ca nu am avut ce face. A coborat mama si a vorbit si cu o doamna de servici si a aflat ca s-a facut curat in camere. Atunci mama si-a dat seama ca au foas furate asa ca au cerut sa se verifice toate femeile de servicii si pana la uram au fost gasite

In următoarea dimineata am plecat pentru ca ne era frica sa nu cumva sa ni se fure bani,actele si multe altele