Engleza, întrebare adresată de Andrunsca, 8 ani în urmă

Ajutati-ma si pe mine va rog la tradusul textului de la exercitiul 2 si la exercitile 3,4 si 5!! Va rog!!!

Anexe:

Răspuns de Danielanz
3. 1. She is on a Costa Brava holiday. He is in the Lake District.
2. At Tessa the weather is rainy, while at Sam is sunny.
3. Yesterday Tessa stayed in the hotel all day and played cards with her family. Sam went for a long bike ride and after they went swimming in the lake.
4. Tomorrow Tessa will visit a huge water park. Sam will go on a boat trip and will visit a castle.
5.Tessa is going home on Saturday, while  Sam will go next week.

4. fantastic great
terrible
huge
freezing

5. tiny, huge, freezing, terrified, terrible

Pe Coasta Brava sunt niste plaje fantastice, dar vremea din aceasta saptamana este teribila. Este chiar ghinion, pentru ca de obicei vremea este destul de buna in aceasta perioada a anului.  Ieri am stat in hotel toata ziua si am jucat carti. Tata a pierdut jocul si a mers devreme la somn. Astazi a avut o stare proasta toata ziua. Maine vom vizita un parc acvatic imens, deci nu are importanta daca o sa ploua. Sambata zburam spre casa. Minunat!

Avem parte de un timp minunat aici in Lake District, cald, vreme insorita si o priveliste fantastica. Ieri am facut o plimare iunga cu bicileta. Cand ne-am intors, am plecat la inot pe lac. Joe a tipat cand a sarit, pentru ca apa era foarte rece. Maine vom mergem intr o excursie cu barca apoi vom visita un castel. Aceasta vacanta trece foarte repede. Saptamana viitoare o sa fiu acasa. Ce pacat!

Andrunsca: Iti multumesc frumos!Dar ma poti ajuta si la traducere?