Limba română, întrebare adresată de Guki, 8 ani în urmă

Alcatuieste o compunere narativa de minim 100 de cuvinte despre o intamplare petrecuta in timpul unei drumetii
in compunere trb sa folosesti 2 adverbe de mod , timp si loc

Repede va rog !!! ​

Răspuns de andraan315

Explicație:

Este vara.Eu su prietenii mei ne.am gandit sa mergem la munte deoarece este un loc cu multe lucruri de vazut.

Am ajuns la munte unde am asejat o patura si am facut picnic.Pe langa noi se plinbau fluturii cu veselie,albinele cu gand de munca si pasarile cantand de voinicie.Toti am ramas uimiti de privelistea de sus .

Am inceput sa urcam mai sus ,sa escaladam muntele .Era o priveliste de neuitat.In jos se vedea pădurea verde .Nu am uitat sa ne asejam si sa ascultam cantecele vietatilor.

Nu credeam ca asa minune poate fi admirata.

Mai tarziu am cules flori colorate.

Ne.am intalnit cu un cerb .Era foarte frumos .Coarnele lui ajungeau in crengile copacilor .I.am facut poze,l.am admirat,i.am dat mancare .Pentru mine era ceva nou sa vad asa ceva

Dupa amiaza am inceput sa coboram in jos si am poposit in padure .Acolo am facut corturi si seara ne.am strans langa foc povestind si cantand de cea ce,sa intamplat.

A fost foarte frumoasa această experiență si sper ca o sa mai fac o vizita.