Limba română, întrebare adresată de Delia006, 9 ani în urmă

Alcătuiește un text creativ ,având cu titlu pe cel preferat de tine ,din lista de mai jos

-Singur Acasă
-Călător printre stele
-Ceasul cu inima
-Casa bunicilor
-O invitație trăsnită
-Peștișorul de aur

Toothles12: Trebuie inventat sau sunt opere cunoscute pe care sa le povestești?
Delia006: Inventat!!!
Toothles12: care o preferi ?
Toothles12: ca sa incep
Delia006: Singur acasă
Toothles12: ok

Răspuns de Toothles12
Singura acasa

Intr-o zi de Sâmbătă, părinții mei ne-au spus sa ne pregătim bagajele ca vom pleca a doua zi , Duminică devreme intr-o mica excursie la muzeul din oras si apoi la munte încă doua zile. Eram in vacanță asa ca ne-am bucurat nespus de mult ca vom pleca in excursie.Ei ne-au atenționat ca vom pleca dimineața cu niste prieteni si ca ei pleaca din acea seară de Sâmbătă mai devreme ca sa petreacă si ei doi putin timp , iar noi sa fim gata ca vor veni prietenii nostri de familie cu un mic autocar dupa noi.
Eu sunt cea mai mica , mai am trei frați si o soră, ne-am facut bagajele bucuroși, iar părinții nostri au plecat lasandu- ne pe noi acasa.
Dimineața însă eu m-am trezit singură cu un bilet pe frigider in care fratii mei mi-au lăsat scris ca nu am vrut nicicum sa ma trezesc si ca ei au plecat si mi-au lasat in grija casa. Am crezut ca o sa cadă cerul pe mine atât de dezamăgită eram . M-am apucat de plâns, dupa o ora m-au sunat sa vada ce fac si le-am zis ca totul este ok , dar dupa ce le-am inchis telefonul am mai plâns ceva vreme.
Mi-am facut curaj in cele din urma si am mers in grădina casei cu o carte pe pătură. Am citit din ea o parte apoi am adormit si ma visam alaturi de ei la munte cand am auzit dintr-o dat o pocnitura puternica si m-am trezit speriată. Cand deschisese ochii afara era bezna, nici pe cer nu erau stele asa ca, cu chiu cu vai am intrat in casă , iar acolo toate erau daramate ca dupa un cutremur. M-am speriat tare , dar am auzit voci si m-am ascuns dupa pat. In camera au intrat doi oameni cu căciuli pe cap si tăiate doar la ochi ca sa vada. Mi-am dat seama imediat ca ei sunt hoți si inima a inceput sa-mi bată cu putere. Am stat pitita dupa pat si am asteptat sa plece din cameră, iar când au iesit ei am inchis cu cheia usa. Nu stiu ce s-a mai intamplat dincolo dar am mai tot auzit voci , iar intr-un târziu s-a facut liniste.
In acel moment mi-am promis mie însămi ca voi fi matinală de acum încolo si ma voi trezi dimineața si nu voi mai lenevi in pat niciodata doar sa scap cu bine din aceasta experienta. Nu am iesit din camera in acea noapte si am adormit dupa pat. A doua zi am auzit telefonul din bucătărie, am fugit acolo si am raspuns, erau părinții mei insa eu nu le-am povestit nimic ci doar cand au venit acasa . Am adunat prin casa , iar in ziua următoare s-au întors si ei. Au observat ca ceva era schimbat asa ca le-am povestit cu lacrimi in ochi ce s-a întâmplat si le-am promis ca nu voi mai dormi dimineata ci ma voi trezi mereu cand trebuie. Bineinteles ca au chemat poliția si noroc ca nu au avut ce sa fure acei hoți de vreme ce părinții isi tin banii la bancă.
Aceasta experiență nu a fost prea plăcută pentru mine dar am avut de invatat o lecție, ca nu mai trebuie sa lenevesc.

Sper ca te ajută.

Toothles12: Nu stiu daca mai ai frați surori dar tu scrie cu me situatia la voi adica cati sunteți in familie