Limba română, întrebare adresată de Utilizator anonim, 9 ani în urmă

aLcatuiti o compunere de 10-15 randuri in care sa povestesti cum tiai petrecut vacanta de vara

Răspuns de Pisicutzapisi
Aceasta vacanta de vara a fost una încântătoare. Am petrecut-o cu familia, dar și cu prietenii mei. Mai întâi am fost într-o excursie la castelul Bran, din Bravos.
Când am venit acasă părinții m.au dus la țară, la bunici unde am stat 2 săptămâni.
Insfârșit venise ziua în care trebuia sa plecam la mare, în Turcia. Am ajuns la aeroport și ne.am lăsat bagajele. A trebuit sa stam 2 ore în aeroport fiindcă avionul a avut întârziere. Când am decolat am simțit o senzație de care nu mai avusesem parte niciodată. Priveliștea de sus a fost încântătoare. Zborul a durat o ora jumate dar parca a trecut foarte repede. când am aterizat ne.am grăbit sa ne luam bagajele și sa ajungem la autocarul care ne ducea la hotel. În stânga și în dreapta vedeai doar palmieri. Ajunsesem la hotel, ne.am cazat și ne.am dus direct la masa fiindcă ne era foarte foame. Seara, după ce s.a întunecat ne.am dus sa ne plimbam prin regiune. În Turcia am stat doar 7 zile. iar zilele alea au trecut foarte repede. Când ne.am întors acasă. părinții mei mi.au spus ca următoarea zi o sa plecam în Moldova. Și chiar am plecat într-un loc pe care nu l.am văzut niciodată, dar a fost extraordinar și acolo!
Aceasta vacanta a fost una de neuitat!!

îmi dai coroana te rog și succes ❤