Limba română, întrebare adresată de mariovlad27, 9 ani în urmă

alcatuiti o compunere despre excursie cu 4 repetitii si 3 enumeratii

Răspuns de duduialayza
In excursie la Mare

Eu impreuna cu prietenii mei : Ana,George si Flavius am plecat la mare. De foarte mult timp Ana imi spunea ca ar vrea sa mergem cu totii la mare,numai mare,mare,mare,mare spuneau !! Pana la urma am spus ca daca tot isi doresc asa mult sa mergem.Ne-am pregatit bagajele si tot ce am mai avut de luat si am plecat spre Constanta la mare. Dupa o zi de stat si de dormit in autocar am ajuns.Odata ajunsii acolo ne-am gandit ca ar fi bine mai intai sa ne cazam si apoi sa ne ducem unde mai vrem.Fiecare dintre noi isi dorea sa ne cazam la un hotel.
Hei,ar fi tare sa ne cazam la hotelul Gina ! spuse ana.
Ba nu,ar fi tare la Cornel.
Ba nu !!
Ba da !!
Hei gata incetatii !!
Si tot ne-am certat pana cand un om a venit sa ne spuna ca cel mai bun hotel este Aurora. Are 3 stele ,are si piscina si masaj si tot ce ne dorim. Nu am mai stat mult pe ganduri si ne-am dus sa ne cazam.
-La ce etaj mai este liber ?
-La etajul 9.
-Ooo,atunci il preferam pe acesta.
-Bine. Pofti-ti cartela.
-Multumi-m.
Am urcat cu liftul pana la etajul 9 si acolo era o priveliste superba si doua camere. Era atat de frumos. Pe urma ne-am gandit cu totii sa mergem jos sa mancam caci este ora mancari. Anei ii placea tare mult sa se plimbe cu liftul. Ajungand acolo,era o coda foarte mare,asa ca ne-am gandit sa intram noi primii in fata. A fost superb.Pentru ca noi ajunseseram pe la ora 7, am spus ca am putea sa mai mergem doar prin satul de vacanta. Cu totii am fost de acord asaa ca am mers. Acolo erau multe carusele si leagane si multe altele. Ne-am propous sa le incercam pe toate.Cel mai tare fusese in trenul groazei :))). Pe la ora 11 am ajuns acasa obositi si ne-am gandit sa ne culcam direct,nu mai aveam pofta de nimic.Eu cu Ana si George cu Flavius.

Cam atat,tu potii scoate doar cateva din aceste cuvinte.