Limba română, întrebare adresată de AndraAmn, 8 ani în urmă

Alcătuiți o compunere narativa cu titlul
"O călătorie cu peripeții", urgent va rog ❤️​

Răspuns de AlexandraMaria20052

O călătorie cu peripeții

Vara trecuta am fost intr o călătorie la gradina botanica.Toti din clasa erau nerăbdători de aceea mare zi.

Afară era foarte cald și la poarta asteptau mulții oameni care erau incantati.Deodata s a apropiat de noi o doamna îmbrăcată elegant in haine de firma cu ochelari de soare și incaltata in pantofi cu toc.Ea n ea anuntat că va fi ghidul nostru.

La inceput am vizitat sectorul plantelor ornamentale, cel fitogeografic și cel al plantelor medicinale .Am ajuns in sera cactușilor care nu s a părut spectaculoasă .

Pe neașteptate am auzit un tipat scurt și am văzut o pe doamna ghid căzând între cactuși .Un pantof i a sărit din picior ,celălalt avea tocul rupt,ochelarii i au cazut în noroi iar mâna dreaptă era plină de spini.Doamna profesoara i a sărit în ajutor,in timp ce noi chicoteam pe la spate.

Nu vom uita prea curând aceasta vizita și probabil că doamna ghid se va gândi de două ori înainte de a și alege tinuta.

Sper că te am ajutat!Succes !

Răspuns de Utilizator anonim
O călătorie cu peripeții
Acum o luna eu impreuna cu clasa am plecat intr o excursie pe pietrele doamnei.Ajunsi acolo ne am cazat la un hotel din apropriere,am mâncat si ne am odihnit.A doua zi dimineata am mâncat si am plecat pe pietrele doamnei!Ajunsi in vârf eram fascinați de peisajul pe care il vedeam .Eu am vrut sa-mi fac o poza asa ca am rugat-o pe prietena mea sa mi faca una.Din neatenție ea s-a împiedicat si mi a scăpat telefonul in prăpastie!Eu am inceput sa plâng,iar doamna diriginta ma consola,spunându-mi ca nu se va întâmpla nimic.Andrea își ceru scuze,si imi spuse ca se va revanșa.....de atunci am avut foarte mare grija cu telefonul si nu mi am mai facut poze la întâlnire!❤️❤️