Engleza, întrebare adresată de sory25, 9 ani în urmă

Am nevoie de ajutorul vostru :trebuie sa scriu 20 de propoziții despre cum ma.m distrat unde am fost in. vacanța de vară ...! în limba engleza +traducerea ,va roggggggg

Răspuns de ZiZou1
My holiday
In the holiday i went to Paris. It was wonderful.It felt like i was dreaming.In Paris you can go in a hundred places. I started my day with a croissant and a cup of coco and went to the undergound , i took a map and decided were to go.First i went to the Luvru Museum . It was wonderful.It's true that it take a wile but thank to the guide it was so interesting , after that i went to eat something at a restaurant . I took a goog walk after the tasy lunch on Champselise and finish it at Tour Eiffel, I arrived at 7pm so it was the perfect time to eat a crrepe and take a plesure to look at the amaizing view.Vacanta meaÎn vacanță m-am dus la Paris. A fost minunat. A simțit că visez. În Paris poți merge în sute de locuri. Am inceput ziua cu un croissant si cu o cana de coco si m-am dus la subteran, am luat o harta si am decis sa plec. Inainte m-am dus la Muzeul Luvru. A fost minunat. E adevarat ca a luat o mizerie, dar datorita ghidului a fost atat de interesant, dupa care m-am dus sa mananc ceva la un restaurant. Am făcut o plimbare după masa de prânz pe Champselise și am terminat-o la Turnul Eiffel, am ajuns la ora 19:00, așa că a fost momentul perfect pentru a mânca un crep și e o mare placere să te uiti la vederea uimitoare