Limba română, întrebare adresată de melisa149, 8 ani în urmă

Buna ma putet asuta sa fac o compunere cu New York

Răspuns de redpanda2028
New York-orașul viselor
Vacanta de vara mi-am petrecut-o in New York.Am visat sa merg acolo inca de mica,iar luna trecuta,acest vis a devenit realitate.Un oras plin de locuri frumoase,parcuri,muzee,catedrale si hoteluri.Am stat la un hotel superb,cu vedere la Central Park.Am facut multe plimbări,am vizitat Statuia Libertății,o femeie înaltă de peste 10 metri,cu o privire hotărâtă si un simbol in mana.Am fost la teatru,unde am urmărit piesa ,,Pe culmile fericirii-New Happiness (York)”.Ce oras!Ce locuri!Imi va lipsi cu siguranța acest loc plin de surprize si aventuri.Mai ales ca seara,cand m-am plimbat prin oras,luminile imi ieșeau in cale la fiecare pas.Este un loc de vis pe timp de noapte,mai ales daca esti un iubitor de spectacole luminoase.Nu voi uita vacanta aceasta!

melisa149: multumesc foarte mult
redpanda2028: Cu placere
melisa149: poate daca mai am tema ma mai pot ajuta
Răspuns de Utilizator anonim

New York

New York este orasul viselor, este un oras plin de bogatii si oameni civilizati. In New York intalnesti oameni de diferite rase si care vorbesc soiuri de limbi straine. In New York iti poti trai visul daca ai foarte multi bani si o campanie demna sa produca. Eu am fost odata in New York, acolo aveam nevoie de limba engleza, dar eu nestiind nimic am avut noroc cu tatal meu care vorbea fluent cu ceilalti oameni. Am ajuns la o expozitie alaturi de ghid turistic, ne-a vorbit foarte frumos si corect pe cat se poate. Eu nu intelegeam nimic, insa tatal meu da. Orasul New York mi-a lasat o impresie buna.

melisa149: multumesc foarte mult
Utilizator anonim: Oricand!
melisa149: daca o sa mai am niste teme o sa ma mai ajut
Utilizator anonim: Depinde daca stiu, nu scriu ce nu cunosc.. sa vedem ce ai.