Limba română, întrebare adresată de Utilizator anonim, 8 ani în urmă

Cine știe, va rog, dau coroana, repede, acum ​

Anexe:

Răspuns de Robyii

Răspuns:

in  vacanta de vara, am fost in muntii bucegi impreuna cu familia.

În acest sfârşit de săptămână, am fost împreună cu părinţii mei la munte. Am plecat din Bucureşti dis-de-dimineaţă, iar  la ora 10 am ajuns la Poiana Braşov. Ne-am cazat la Hotelul Belvedere, după care am luat micul dejun. Apoi am făcut o drumeţie pe traseul montan Poiana Brașov – Cristianu Mare. A fost foarte frumos. Am făcut foarte multe poze. Cea mai frumoasă poză a fost aceea în care am surprins de pe vârful masivului oraşul Braşov.

A doua zi am ales să facem puţin sport. Am închiriat un ATV şi am colindat împreună cu tatăl meu câteva coline montane, din apropierea hotelului în care am fost cazaţi. A fost o experienţă deosebită. cerul era de o culoare albastra deschis iar pasarile ca niste puncte negre, zburau pe cerul senin. După ce ne-am întors, vântul se înteţise puţin. Era o atmosferă numai bună pentru înălţatul unui zmeu rosu. Am scos zmeul din maşină şi l-am ridicat la cer. S-a ridicat atât de sus încât am ajuns la capătul firului. Brăzda atât de frumos cerul, încât nu m-am răbdat să nu fac un filmuleţ cu telefonul mobil, pe care-l voi urca cât de curând pe YouTube.

Spre seară am împachetat lucrurile şi ne-am pregătit de întoarcerea spre casă. În drum spre Bucureşti, ne-am oprit la taraba unui vânzător ambulant din Predeal şi am cumpărat câteva obiecte tradiţionale româneşti. Mica noastră excursie la munte luase sfârşit, dar am promis să ne reîntoarcem la munte cât mai curând posibil.

sper ca te-am ajutat

Răspuns de nutuflorin787

Răspuns:

Am mers cu părinți și bunici mei la munte,pe drum erea frumos.Am vazut multe fântâne arteziane, am oprit la un mc donalt sa luăm ceva de mâncat.Am oprit la o benzinărie acolo miam luat niște jucari pentru verișori mei.Când eream apripe să ajungem am vazut cum nori treceau pe lângă munții.Când am ajuns lea dat jucările și sau bucurat. SPER CĂ TEAM AJUTAT!