Limba română, întrebare adresată de Popaxenia6, 8 ani în urmă

Compunere cu titlul "Ziua perfecta in timpul vacantei" sa fie de 18 randuri ,si sa fie legata de parinti,prieteni,activitati,mai pe scurt o zi perfecta de vacanta din viata unui copil de 12 ani .

Răspuns de miona
Este vară, mai exact 20 iunie. Azi voi merge cu familia mea in Spania. Sunt foarte bucuros/bucuroasa! Peste o ora trebuie sa fim in avion si noi mai avem 30 minute pana ajungem in aeroport. Dacă ratăm avionul, vacanța mea va fi distrusă! În mașină e foarte cald și înghesuială. Nu au încăput toate in portbagaj așa ca unele bagaje stau pe bancheta din spate cu mine si cei doi frati ai mei. Timpul trece prea repede... Am ajuns. Ne grabim sa trecem prin toate portile de control si ne indreptam spre autobuzul care ne duce la avion. Suntem aproape singuri in autobuz. Mai e o doamna care poarta multe bijuteri. Avionul nu se vede... A DECOLAT!!! Doamna aceea ne spune sa o urmam. Ajungem la un avion din aur. Era un avion privat. Ea s-a oferit sa ne duca unde doream sa ajungem. Am stat in piscina tot drumul. Am ajuns in Spania. îi multumim doamnei , care apropo, nu a cerut nici un leu. Am mers apoi impreuna cu ea într-un parc de distractii, la un film si apoi, să mâncăm. Aceste 2 săptămâni petrecute aici au fost minunate. Dar cine era acea doamnă misterioasă? Tot ea ne-a adus inapoi in țară. Dar vai! Bagajele noastre sunt încă în cală!

miona: Vreau sa ii multumesc celui cu aeroport*. Nu am putut să ma uit la nume. Mersi!