Limba română, întrebare adresată de evagutu9, 8 ani în urmă

Compunere despre cetatea sahara​

Răspuns de leond7618

Răspuns:

Parintii mei calatoresc foarte mult in strainatate,ba cu job-ul,ba prin vacante unde eu,nu pot merge din cauza scolii.Insa astazi am decis sa mergem in Sahara,si sa experimentam lucruri noi,pentru ca sincer,orasele urbane,cum ar fi Miami,New Jersey,New York sau Madrid m-au epuizat in ultima vreme.Cu avionul am mai facut cateva escale in diferite orase mai mici,ajungand astfel cu bine in marele Sahara.Aici oamenii erau acoperiti in totalitate in alb,aerul fierbinte imi ardea pielea.Camile se zareau ici-colo rumegand putina iarba care mai era.Dupa ce am luat un ghid pentru a ne arata putin din desert si unele puncte turistice,ne-am oprit la un restaurant unde am servit ceva specific zonei unde ma aflam.Noaptea erau cam 27°C,ceea ce este foarte mult.Mi-am facut si un prietenaş,un pui de cămilă de 6 zile,foarte simpatic.Cand m-am intors,nu am ezitat sa le spun rudelor ramase in Romania cum a fost aceasta calatorie minunata.