Limba română, întrebare adresată de ipetreconstanti, 9 ani în urmă

compunere despre o drumetie la munte.

Diana1414: Ieri am fost intr-o drumetie cu clasa. A fost genial! Am vazut o gramada de locuri spectaculoase. Am prins o vreme superba. A fost soare, caldura mare si spre sfarsit a fost putin senin dar vremea nu s-a inrautatit.Am urcat prin munti desi prima data pana m-am obisnuit cu gandul de a parcurge aceasta drumetie nu am fost de acord pentru ca imi e putin frica de inaltime. Dar cand am ajuns in varf, am avut o priveliste uimitoare care nu stiu cand voi mai avea ocazia sa vad asa ceva.

Răspuns de yonutache
este o Z superba soarele straluceste
 eu si cu colega mea am decis sA MERGEM LA MUNTE
CAND AM INTREBATO SI PE MAMA EA A FOST DE ACORD SA PLECAM IN VACANTA LA MUNTE
ASA AM SI FACUT AM LUAT AUTOCARUL CARE DUCEA CALATORI LA BRASOV UNDE ACOLO AM VAZUT LUCRURI FRUMOASE AM MONTAT CORTUL UNDE AM FOST AJUTATI DE UN ADULT SI AM RAMAS ACOLO TREI ZLE CU UN UNCHI DE AL MEU
ACOLO NATURA PARCA ERA TREZITA LA VIATA AM VAZUT GHIOCEII SI TOPORASI  CARE NEAU UIMIT CU FRUMUSETEA LOR