Limba română, întrebare adresată de Kiwiaiurit, 9 ani în urmă

Compunere despre o intamplare la o ferma agricola . Va rog

Răspuns de Andreea2009
Vacanta trecuta am fost in Maramures impreuna cu doamna invatatoare/diriginta si alti colegi in tabara.
  Eram foarte entuziasmata. Mama si cu tata m-au condus pana la gara,pentru ca am mers pana acolo cu trenul. Calatoria a durat 5 ore , dar nu ne-am plictisit deloc. Am cantat,am discutat,ne-am jucat pe telefoane.
   Cand am ajuns,am inspectat casa si ne-am ales camerele si partenerii de camera. Ne-am asezat si ne-am facut comozi.Pana sa se faca seara ne-am mai jucat si am mai discutat despre lucrurile din vacanta.La ora unsprezece eu si cu partenerii de camera ne-am culcat.
   A doua zi , ne-am trezit voiosi si foarte veseli. Ne-am spalat , apoi am luat micul dejun pentru a fi pregatiti pentru vizita la ferma.
    Am mers pana la ferma cu un autobuz si am ajuns acolo cam intr-o ora. Acolo,un domn foarte amabil ne-a prezentat ferma,animalutele . Unii dintre noi am muls si vacile,dar sa stiti ca e foarte greu. Dupa am degustat putin cas si alte mancaruri de casa care au fost foarte bune.
   Dupa vreo doua ore,am plecat fericititi dar si cu burtile pline spre casa,pregatiti pentru o noi aventuri ce ne asteaptau in urmatoarele zile.

Răspuns de iacobescuandre
ave odata cineva o ferma agricola . intr_o noapte grajdurile animalelor s au deschis si au fugit animalele