Limba română, întrebare adresată de pirvanionut178, 9 ani în urmă

compunere in care sa prezinti un peisaj muntos URGENT !

Răspuns de danutzadanutza2
mergand intr-o excursie am facut popas la o cabana al carui nume nu-l cunosteam . N-am vrut sa stau acolo si am mers cu Maria(prieten/prietena) sa vedem ce este prin jur. Atunci am calcat pe acel sol stancos .
  Am vazut cum soarele stralucea in varful muntelui cu atata nerabdare incat am vrur sa ma sui pe el isa maria ma opri , amintindu-mi ca e periculos.N-am ascultat .Am inceput a excalada acel munte de mi de ori mai mare ca mine si uimit am fost cand , ajuns putin mai sus de baza, am vazut niste flori frumoase.Apoi urcat mai sus priveam stancile negre care sclipeau usor la lumina soarelui,care , obosit parca vroia sa se culce. Muntele era in intregime din piatra si cateva pliscuri de pamant si pomi,pe unde se poate.Am observat niste conifere mari. am luat un con ca suvenir si am coborat dar nu am putut sa nu vad acel peisaj minunat inchizandu-se la culoare.

M-am intors si am mancat. Fara sa mai stau de vorba m-am dus si am desenat ce am vazut .Peisajul acela este de neuitat.