Limba română, întrebare adresată de bobonet, 9 ani în urmă

compunere narativa cu titlu o intamplare la pescuit

Răspuns de BIANCA12345678
intr-o buna zi eu cu tatal meu am hotarat sa mergem la pescuit.nram pregatit tot undite lansete mamaliga....etc .pe drum neam intalnit si cu george lam loat si pe el cu noi .cand am ajuns era foarte multa lue si nu prea imi placea . neam pregatit sa aruncam lansetele .insfarsit dupa 30 de minute tragea un peste .tata mia spus sa trag am tras dar nu mergea era intepenita .am tras foarte tare dar sa rupt noi tot nu neam dat batuti am intrat in apa ca sa luam sa vedem ce este in undita . cand am ridicato era blocata in stuf .noi am mai sta cateva ore si porma am plecat.
Răspuns de lilao
Era o zi racoroasa de toamna .Bogdan si prietenii sa au plecat in concediu la Portita ,un loc mirific unde Dunarea se varsa in mare ."Mari pescari din fire" s-au hotarat sa plece in Delta cu barca sa dea la pescuit .S-au sculat ei cu noaptea-n cap ,s-au pregatit cu tot ce trebuie ,s-au echipat si s-au dus sa inchirieze o barca .Proprietarul barcii le-a spus ca nu are pe cine sa trimita cu ei si ca este cam periculos sa plece singuri mai ales ca vantul batea destul de puternic .Dar ei nu au ascultat ,l-au cinstit pe proprietar ca sa-i lase singuri si uite asa au plecat ei spre necunoscut .Bineinteles ca vantul ia deviat de la traseul lor si s-au ratacit .Nu le mai ardea de pescuit ca nu mai stiau pe unde sunt ,vantul batea din ce in ce mai tare si barca s-a intepenit in bradis .Au incercat din rasputeri sa scoata barca de acolo ,dar fara nici un rezultat .Soarele incepea sa apuna ,frigul le intrase bine-n oase si le era si foame .Cand au vazut ca se lasa intunericul si-au dat seama ca nu prea mai au sanse sa-i gaseasca cineva .Au inceput sa tipe cat i-a tinut gura si au avut mare noroc ca intr-un final i-au gasit doi pescari si i-au ajutat sa iasa de acolo si sa-si gaseasca drumul inapoi .S-au jurat ca niciodata nu se vor mai aventura spre necunoscut.

lilao: Dis de dimineata s-au pregatit si au plecat cu masina de teren a unchiului sau .Au ajuns intr-o zona de munte ,pe drum s-au oprit si au mai luat doi barbati care cunosteau foarte bine zona.
lilao: S-au urcat in masina si a condus unde l-au indrumat cei doi.Au ajuns intr-o zona virgina de munte unde nu vedeai nici tipenie de om.A oprit masina la marginea unei paduri si s-au apucat sa-si verifice armele.
lilao: Cand au intrat in padure i-au spus lui Alex sa nu faca nici un zgomot si sa nu faca miscari bruste ca sa nu sperie vanatul.Asteptau de mai bine de o ora si nimic .Alex se plictisise foarte tare ,nu i se mai parea nimic atat de palpitant.
lilao: Intr-un final a aparut o caprioara ,unchiul sau si-a armat pusca si statea pregatit pe pozitie ca sa prinda momentul oportun.Alex cand a vazut acea caprioara atat de frumoasa ,de blanda si de neajutorata nu a mai vrut sa participe la vanatoare ,era atat de real si de diferit fata de ce ii povestea unchiul sau.
lilao: Dintr-o data langa caprioara a aparul si puiul ei .Alex era atat de suparat si nu stia cum sa-i spuna unchiului sau sa renunte,dar cuvintele parca-i ramaneau in gat .Dar exact cand unchiul sau a apasat pe tragaci Alex i-a dst peste mana si a tipat atat de tare ca s-a auzit in toata padurea.
lilao: In acea zi Alex a fost ingerul pazitor si al puiului ei.Atunci a realizat ca nici o viata nu e mai importanta decat alta.In schimb unchiul sau a fost tare suparat pe el si s-a jurat ca nu-l mai ia niciodata la vanatoare.
lilao: Dupa aceasta experienta lui Alex nu i s-au mai parut asa frumoase povestile de vanatoare.Unchiul sau i-a spus ca nu o sa fie niciodata un barbat adevarat dar el a preferat sa fie om.
lilao: Da un semn sa stiu ca ai primit-o si bafta la scoala!
bobonet: multumesc mult
lilao: cu placere,sper ca ti-a folosit!