Limba română, întrebare adresată de mariatrifan1988, 8 ani în urmă

continua-ti textul urmator:

Vacanta

A venit vacanta de vara. Iar eu i-am rugat pe ai mei sa mergem la mare prin luna mai. Mama mea facuse rezervare la un hotel din Eforie Nord pe la inceputul lunii pe data de 6 iulie.
Peste ceva timp a veniy si 6 iulie. Pe 5 iulie noi ne-am facut bagajele pentru mare
Dupa ore intregi de mers cu masina, mergen sa ne cazam la hotel. Urmatoarea zi mergem pe plaja, apa era albastra ca cerul, scoicile erau colorate, iar nisipul era ca culoarea pieli...

va rog...​

Răspuns de lazarievelina01

Răspuns:

....încheierea:

Acolo ne-am distrat excepțional de bine.La sfârșitul vacanței am mers acasă și eram mereu cu gândul la zilele trecute din copilăria mea.!

Răspuns de Komisarul

Răspuns:

Sa continuam!

Plaja era intesata de oameni care, ca si noi, venisera la mare in vacanta, la soare! Ai mei au oinchiriat sezlonguri si umrela pentru ca eu sa fiu protejat si uite asa am inspirat aerrul sarat ce veneaa dinspre marea albaastra.

M-am balacit, m-am bronzat si m-am bucurat impreuna cu ai mei de frumusetea marii si razele binefacatoare ale soarelui. Nu credeti ca m-a uitat Dumnezeu pe plaja! NUUUU! Aveam ore bine stabilite cand mergeam la plaja.  In rest aveam plimbari de seara, de servit masa in cadrul restaurantului din hotel, vizionare de spectacole, mici excursii in alate statiuni de pe Litoral.

Zilele de la Eforie au trecut tare repede si... a venit si ziua plecarii!

Abia astept vacanta viitoare!