Limba română, întrebare adresată de lulunita, 9 ani în urmă

Dau coroana un jurnal de calatorie de jumate de caiet mare in care sa aiba unde mergi in vacanta cu cine mergi cu ce pleci data plecari si ora cand ajungi la destinatie va roggg din suflet
Urgentttttttt
Va roggggg

Răspuns de MissKAWAII
(1) Azi am hotărât!

Azi ne-am hotărât . Cum X-ulescu îşi luase carnetul de şofer ,am discutat cu parinţii mei şi ne vor împrumuta dubiţa pentru o călătorie de 5 săptămâni prin Europa.Mi-am luat chitara în spate ,am făcut bagajul. Strângeam bani de foarte mult timp. Eu ,şi toată gaşca cu care am hotărât să plec. Vom vizita Bulgaria ,Grecia ,Rusia ,Italia ,Franţa şi Germania. Toate acestea în 5 săptămâni. Abia aşteptam ziua plecării. Timpul se scurgea din ce în ce mai repede. Muream de nerăbdare. Te rog ,zi de 1 iulie ,vino mai repede!

(2) A venit ziua!

A venit ziua cea mare. Mi-am luat larevedere de la părinţi,şi am urcat în dubița de culoare roşu aprins de afară. Două fete deja se pregăteau să ne cânte la chitară. Ne-am bucurat de muzică bună vreo 6-7 ore ,până la destinaţie. Eram în Bulgaria. Un peisaj mirific. Era foarte frumos. Era curat şi cetăţenii erau politicoşi. Ne-am avântat direct pe plaja însorită ,unde nisipul era aşa fin şi fierbinte.Valurile loveau uşor ţărmul. Ne-am dus în apă şi am înotat. După toate astea ,urma seara. Am făcut un mic foc ,retras. Ne-am adus chitări şi am cântat tot ce ştiam . Ne-am cazat în toiul nopţii la o vilă mică de lângă plajă. Ne luasem aşa tare cu distracţia că uitasem! După o masă decentă ,am adormit. Dis de dimineaţă ne-am dus să vizităm restul Bulgariei. Şi aşa am ţinut-o 2-3 zile.

(3) Grecia ,venim!

Drumul ne luase foarte mult. Oricum ,am făcut mici popasuri. Am mâncat ,şi am continuat. La graniţă ,nu a durat mult. Imediat am intrat în Grecia. Ah ,cartierele erau aşa frumoase! Ordonate şi impecabile. Totul e frumos în Grecia ,incluziv Marea de un Albastru Azuriu. Am petrecut zile frumoase în Grecia.Ne-am făcut noi prieteni,am dormit pe plajă ,ne-am plimbat seara ,târziu prin oraş unde luminile erau aşa superbe. Nu am să uit în veci acele peisaje mirifce.Am făcut multe poze ,şi plecăm la drum,către Italia.

(4) Am ajuns ,după un drum lung.

După 2 zile de mers cu maşina ,ajunseserăm. Frumoasa şi antica Italie. Totul părea rustic şi îmi plăcea. Aşa de frumos.. Peisaje superbe. Să nu uităm de sutele de nebunii care le-am făcut vizitând Colosseum! A fost aşa frumos.. Am făcut plimbări pe un râu ,cu bărcuţa,am vorbit cu turişti din China şi India ,şi am dat şi peste Români. Am luat suvenire ,şi am luat-o spre Franţa. Abia aştept să văd Parisul.

(5) Franţa,ţara iubirii.

După o mare zăpuşeală şi plictiseala ajungem în Paris. Cum am ajuns ,ne-am repezit la un restaurant modest şi comod din centrul Parisului. După ce am mâncat,ne-am îndreptat imediat spre Turnul Eiffel. Am făcut poze şi chiar am urcat până în vârful Turnului Eiffel unde an admirat tot Parisul. Am avut o cină sus ,în vârf . Am făcut poze n-eam distrat. Mai avem de vizitat Germania şi Rusia. Frumos.

(6) Salut ,Germania!

După experienţele plăcute din Franţa ,ne îndreptăm cu paşi repezi spre Germania. Când mă gândesc la trecut ,mă înspăimântă ,dar acum Germania e o ţară paşnică şi înţelegătoare.Am vizitat oraşul Dresda ,care se afla la numai două ore distanţă de Berlin. În Dresda simţeam cum puteam trăi. Peisajele erau ameţitor de frumoase şi râmâneai uimit la fiecare pas. Să nu mai zic de Berlin!

(7) Gata,Haideţi în Rusia!

După frumoasele şi ameţitoarele peisaje ale Germaniei ,mergem spre friguroasa Rusie,la Moscova.Vom vedea minunatele bisericuţe,magazine faimoase şi peisaje minuţioase.

(8) Românie ,dulce casă.

După toate aceste 5 ţări frumoase ,şi extraordinare ,de ce să nu vizităm puţin Cascada Bigar ,a României? Este doar cea mai uluitoare Cascadă de pe Continent şi chiar din Lume. Ne-am bucurat să ne aflăm în România din nou. Recunosc ,a fost foarte frumos prin străinătate ,dar nimic nu se compară cu ţara noastră.