Limba română, întrebare adresată de mirela0611, 8 ani în urmă

de facut o compunere tip jurnal cu titlul "însemnări de călătorie"​

BiuBiefem: hey, nu am inteles foarte bine ceea ce vrei sa fie scris in compunere

Răspuns de irusu4857

Răspuns:

Astazi22.02.2021eu cu familia mea am plecat într-o călătorie în Anglia .Zburind cu avionul am văzut multe orașe clădiri mari lacuri păduri și munți .Admiram frumusețea acestor frumoase creaturi pe care le-a făcut mama natura! Știind în avion observăm că noi ne înălțăm tot mai sus .Am văzut pentru prima dată cum e sa fii între nori și am simțit și eu aceasta emoție!.Am ajuns in Anglia totul părea foarte frumos ,nu am mai văzut niciodată un loc mai minunat că acesta părea cu totul alta lume altceva ! Sunt bucurosa că am putut vizita și admira frumusețele ce ne înconjoară în jurul nostru , aștept cu nerăbdare să mai călătoresc alta în alte orașe și tari în care nu am mai fost !!

Am îndrăgit aceasta călătorie nu o voi mai uita niciodată!!!

Răspuns de cristinacrivat37

Răspuns:

Însemnări de calatorie

In vacanta de vara m-am hotărât sa merg în Grecia cu părinți mei.Dupa ce ne-am făcut bagajele am mers la aeroport. Aveam deja rezervate locurile.In timpul zborului cu avionul am ascultat muzica.Dupa ceva vreme am ajuns.Era foarte însorit în ziua aceea.Primul lucru pe care l-am făcut a fost sa mergem la un restaurant sa mâncăm ceva. Apoi am mers la un muzeu național. Acolo erau foarte multe statui cu oameni în haine mai diferite decât noi. Ghidul ne-a explicat toate razboaiele pe care le-a avut Grecia și multe altele. După vizita muzeului ne-am dus sa inotam puțin. Era o mare foarte frumos și era liniște. După înot ne-am dus la hotelul unde eram cazaci. A doua zi trebuia sa plecam. Eram foarte trist/trista aveam câteva amintiri aici în aceasta tara. Nu o sa uit niciodată. A fost o vacanta frumoasa și relaxanta