Limba română, întrebare adresată de malinam19, 9 ani în urmă

Dezvoltă ideile :
1.Iata că a venit și vacanța de vară.
2.Soarele este foarte fericit, și norii ,nu au adăpostit tot cerul.
3.In vacanță, mi-am făcut întâi toate temele, iar pe urmă au fost cu prietenii mei sa călătorim.
4.Am mers sa-mi cumpăr cu mama rechizite pentru școală.
5.Pe 15 septembrie școala a început.

malinam19: Ajutor!
Utilizator anonim: R[bdare, Te rog!
malinam19: Ok.Nu ca dacă nu le rezolv iau 4.
Utilizator anonim: RĂBDARE! a fost o problemă pe reţea ... şi ...
malinam19: Okkk
Utilizator anonim: Dacă cvrei dau drumul la ce-am scris şi ... eu contunui ...
malinam19: Ok

Răspuns de Utilizator anonim
Amintiri ...

Zi frumoasă de toamnă dulce ca de poveste. Zi preafrumoasă cu iz de vacanţă când ... peste tot se revărsa vacanţa: VACANŢA MARE!
Soarele era ca şi azi, peste tot, iar norii erau albi ca spuma laptelui rămasă pe zâmbetul candid de prunc, invitând la pas de început.
Şi-am început să mă bucur de zile, de nopţi, de clipe, rânduind cele impuse cu cele liber-alese. Şi-am scris cu drag gânduri, şi-am rezolvat cu nesaţ probleme de algebră presărată cu artificii care mai de care mai ingenioase, şi-am reuşit desene de reală precizie la geometrie că mă bucuram mai ceva ca zorii când dau bineţe ... şi-am ascultat muzică, şi-am citit, şi limba română mi-a devenit mai apropiată, creând ceea ce n-aş fi crezut: o legătură pe viaţă.
Zile îmbelşugate s-au scurs. Apa râului ne bucura trupurile şi ea, apa cea mai puţin limpede, uneori, râdea cu noi şi noi, gălăgioşi şi fericiţi, jucam prinselea ... şi bine ne mai era!
Astăzi e ca şi ieri: frumuseţe nespusă, doar arborii rostesc prin culoare: e toamnă!
Şi pentru că mesajul e de netăgăduit am plecat cu mama la cules şi nu de gâze, ci de ... rechizite. Mama mi-a ascultat rugămintea şi am cele mai mirobolante obiecte de şcolar. Şi chiar le merit!
Soarele bucură cerul şi pământul ca şi ieri. Mâine va fi mai frumos pentru că cerul va scutura clinchet de clopoţel, anunţând an nou de şcoală!

Utilizator anonim: Cu drag!
Utilizator anonim: Şi eu mulţumesc!
Răspuns de alexandrafcsb123
Soarele luminos ,ne da raze misterioase ,iar vantul bate lin .Anotimpul copiilor curand venise in tara ,cu multe daruri ,adica vacanta de vara ,caldura si excursii frumoase pentru copii .Livezile sunt incarcate de copacii cu mere si cirese coapte ,care au o aroma deosebita .
Norii cenusii si pufosi ,stau si ne privesc veseli de pe cerul senin .Soarele ne zambeste de printre nori ,cu razele lui de foc si parca ar vrea sa se ascunda incet printre nori ,dar mai vrea sa incalzeasca pamantul umed de ploi .
Cum a venit frumoasa mea vacanta de vara ,am invatat cat mai multe lucruri noi pentru anul scolar ,am scris temele si apoi...la joaca .Am mers cu prietenii mei sa ne distram peste tot si sa simtim venirea vacantei de vara .Ne bucuram foarte mult ca suntem putin mai liber si putem sa ne jucam si sa nr bucuram de vara .Plecam pe la bunici si prin toate locurile deosebite de vara .Noi vom astepta todeauna cu drag acest anotimp deosebit de frumos .La venirea vacantei suntem foarte entuziasmati ,cum eram mereu .
Incepusem sa ma pregatesc pentru scoala cam pe la sfarsitul vacantei ,ca sa-mi cumpar rechizite ,cum ar fii pixuri stilouri ,penar si totul ce imi era necesar pentru scoala .Imi va parea rau dupa vacanta frumoasa .
Dar cat de curand ,timpul a trecut ,pana am ajuns pe 15 septembrie .Scoala a inceput ,iar vacanta a trecut .Sper ca vom invata mai multe in noul an scolar si ne vom gandi cu dor la vacanta frumoasa ce a trecut curand .Si scoala este foarte frumoasa ,dar vacanta este chiar deosebita ,deoarece avem cat mai mult timp de joaca si distractie .Acum vom simtii venirea toamnei ,adica recoltele ei si vom vedea cum pasarile pleaca ,iar frunzele cad ....!

Utilizator anonim: Întrebări cu text suport. De ce e anotimpul copiilor?
alexandrafcsb123: Adica am vrut sa scriu ca vara .pentru ca la copii le place acest anotimp ,deoarece au vacanta etc ...
Utilizator anonim: Bună! Am glumit ... m-a amuzat ideea, pentu că şi eu la cei 100 de ani ai mei aştept cu toată pofta VARA !
alexandrafcsb123: :)
Utilizator anonim: Vreau şi eu un chip şi-am mai adăugat şi câteva cuvinte că nu-mi dădea voie .^_- . Numai bine!