Informatică, întrebare adresată de bplugaru, 8 ani în urmă

Enunţ
În Ţara Numerelor vine şi ziua în care Număr Împărat trebuie să-şi mărite fata. El dă
de ştire în întreaga împărăție că o va da de nevastă pe Prințesa Număr, doar acelui
Număr Voinic care se va potrivi cu mireasa, dar nu oricum, ci va trebui să aibă aceeaşi
lungime (ca să încapă amândoi în patul împărătesc), iar prima cifră trebui să coincidă
cu cea a miresei (coroanele pe care le vor purta pe cap au aceeaşi mărime). Ajutați-l pe
Număr Împărat să verifice, dacă Număr Voinic venit la curte este potrivit cu Printesa
Număr
Cerinţă
Cunoscând numărul Prințesei şi numărul Voinic, scrieți un program care să determine
potrivirea dintre cei doi.
Date de intrare
De la tastatură se citesc cele două numere n şim, primul reprezentând Prințesa Număr,
al doilea reprezentând Numărul Voinic (în Țara Numerelor politețea este respectată).
Date de ieşire
Rezultatul se afişează pe ecran, codificat astfel: două cifre separate prin spațiu, prima
cifră reprezentând potrivirea lungimilor, a doua cifră reprezentînd potrivirea
coroanelor. Cifrele pot fi doar 1 şi 0. Cifra 1 înseamnă potrivire, iar cifra 0 nepotrivire.
Restrictii
Numerele n şi m sunt naturale.
18 căsători, nu-i așa?)

Răspunsuri la întrebare

Răspuns de monicc
0

#include <iostream>

using namespace std;

int n, m, nr1, nr2, ogl1=1, ogl2=1;

int main()

{

cin>>n>>m;

while( n>0) {

nr1=nr1+1;

ogl1= ogl1*10 + n%10;

n=n/10;

}

while( m>0) {

nr2=nr2+1;

ogl2=ogl2*10 + n%10;

m=m/10;

}

if(nr1==nr2)

cout<<1<<' ';

else

cout<<0<<' ';

while( nr1>0)

if(ogl1%10 == ogl2% 10)

cout<<1;

else

cout<<0;

return 0;

}

Am folosit nr1 si nr2 ca sa memorez numărul de cifre si am construit oglinditele ca sa verific mai usor prima cifra.

Alte întrebări interesante