Limba română, întrebare adresată de adynavalyalex, 8 ani în urmă

Imaginează-ți că vei pleca într-o călătorie în ţara zmeilor. Planifică această excursie in detaliu, pentru a o face de neuitat. Tine cont de sugestiile din diagrama de mai jos: Cu ce călătorești, cine te ajută, ce obiectiv ai, ce iei cu tine, cu cine mergi. Scuze dacă nu se vede bine am camera spartă

Anexe:

Răspuns de enelida

Răspuns:                 CALATORIA MEA IN TARA ZMEILOR

Intr-o dimineata racoroasa de vara, m-am trezit ca sa ma pregatesc

pentru calatoria mea in tara zmeilor. Mi-am luat cu mine o sabie pentru a ma lupta cu zmeii. l-am luat pe prietenul meu Marius si am plecat spre aeroport. Ne era frica sa nu pierdem avionul, aveam o printesa de salvat. Am urcat in avion iar dupa 3 ore am ajuns. Era incredibil se inspaimantator, dar trebuia sa o salvam. Am coborat din avion si am plecat din aeroport.

Era pustiu, nu se vedea nimic. Pana am vazut ceva in departare. Era un castel inconjurat de zmei. Ne-a fost putin frica dar am inaintat. Dupa ce am ajuns mai aproape de castel, am inceput sa ne luptam cu zmeii. Marius m-a ajutat sa ma lupt cu ei, iar intr-un final, am reusit. Am rupt lanturile care impiedicau intrarea catre camera printesei si am salvat-o.

Explicație:....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

adynavalyalex: ms îți dau coroana mai târziu