Limba română, întrebare adresată de cristy6966, 8 ani în urmă

îmi puteti face una dintre aceste compuneri despre:munte,padure,cel mai bun prieten,o ploai calda de vara,o plimbare cu prieteni,despre bunici,la pescuit,la mare,o plimbare cu vaporasul pe Dunare de 50 de randuri​

Răspuns de localghost16

Explicație:

Acum, înainte de a începe această poveste, vreau ca toată lumea să știe că acesta a fost un salt mare pentru mine. Nu am fost niciodată o persoană aventuroasă sau o persoană care ia decizii la primul impuls, dar când prietenul meu Teodor m-a întrebat dacă vreau să mergem la o drumeție in munti, am spus imediat da. Asa, dupa un drum destul de scurt cu masina lui m-am trezit față în față cu o pădure luxuriantă și cu un munte frumos structurat, drumul care ducea spre el părea ca o scară spre un templu.

Muntele era înalt, acoperit de straturi subțiri de zăpadă, iar vântul blând și totuși aspru al zilei de toamnă ne străpungea prin piele și îmi dădea fiori reci pe șira spinării. Eram emoționat, dar mă întrebam dacă aveam măcar de ce să mă îngrijorez.

Am început să mergem si asa, am dat nas in nas cu neasteptatul, un urs.

Ursul nu s-a obosit să se uite în direcția noastră, fiind distras de peștii din iazul care ne despărțea de el. Nu știam ce puteam face, iar eu nu știam dacă puteam măcar să mă mișc de frică. Am stat tăcuți ca o pană căzută privindu-l pentru ceea ce a părut a fi ore întregi, până când s-a întâmplat ce era mai rău, ne-a observat.

Dar, spre surprinderea noastră, a rămas acolo și s-a cam retras în sine de frică, ceea ce este ironic, înainte de a scoate un mic zgomot în timp ce a început să meargă în direcția opusă. Am decis atunci că ar fi mai bine să coborâm pe o altă potecă și ne-am trezit în cele din urmă în vârful muntelui. Atmosfera linistitoarea a padurii impletita cu vântul rece a scos orice indoiala din mine ca am facut o greseala fiind de acord cu acest lucru, dar nu a fost așa.

A fost una dintre cele mai frumoase amintiri de toamnă pe care le-am avut vreodată și una dintre cele mai frumoase drumeții pe care le-am făcut. Din acea zi, drumețiile au fost pasiunea mea, iar acum îi învăț pe tineri cum să urce pe munte și să se bucure de natură la maxim. Acea zi m-a făcut să-mi găsesc scopul în viață și sunt veșnic recunoscător pentru asta.