Limba română, întrebare adresată de medalion, 9 ani în urmă

O compunere de 10-15 randuri in care cuvintele: prieten,drumeţie si frunze sa fie in compunere,va rog ajutaţima.

Răspuns de november6
Era o zi de toamna cand am plecat in drumetie si nu aveam pe nimeni,eram singur. Mergeam asa fara sa ma gindesc la un loc anume. Am ajuns intr-un parc unde statea pe banca un baiat, o persoana in ochii careia puteai sa citesti ceva. M-am decis sa vorbesc cu dinsul. Era o persoana interesabta,am gasit si teme de discutii iar intr-un final am inteles ca el imi este prieten si toti oamenii necunoscuti imi pot fi. Am mers impreuna prin frunzele toamnei si am petrecut ziua perfect.

Andytza: multumesc
Andytza: i-ai dat o idee grozava
november6: Mereu cu placere,te pot ajuta cind ai nevoie
Andytza: mi-ai
Răspuns de tagarta
pecam in drumetie eu siun prieten bun .mergem printr-o padure intunecoasa .pasim peste un covor gros de frunze .care ne duce la o cabana .in varful muntelui ne oprim pentru un scurt popas.privelistea este minunata pasari de tot felul ne incinta cu glasurile lor.al meu prieten se intinde pe patul de frunze privind cerul.nicaieri nu este mai albastruii spun eu si nicaieri nu este mai curat aerul decit aici