Limba română, întrebare adresată de Utilizator anonim, 9 ani în urmă

O compunere de (10-20 randuri) despre orice

Răspuns de rezumatul1
la mare
intr-o zi de vară călduroasă si mult soare ne-am gândit să mergem în concediu.Eu si fratele am zis să mergem la Mamaia,iar părinți au spus să mergem la Saturn.În 7 zile vom merge la mare la Saturn .Zis si făcut,Pe drum ne.am întâlnit cu niste neamuri foarte apropiate .Ele mergeau la Mamaia ,dar noi mergeam la Saturn.Când am ajuns la are valurile erau puternice scoicile pluteau prin apa iar oameni se distrau sub soarele arzător.Copii zburdau pe plaja .Seara când am venit am mers la hotel am luat cina împreună cu familia și niște prieteni.Dis de dimineața ne-am trezit si am pe mers ca să vedem rasaritu' soarelui .După o săptămână de distracție am plecat acasă
Când am ajuns le-am povestit colegilor de aventură noastră petrecuta la mare.
Răspuns de AllyTomlinson
 Este o noapte linistita de vara , iar eu stau pe o stanca , la  oinaltime considerabila , privind marea nemarginita din fata mea .
 Totul pare atat de diferit acum noaptea , fata de cum este ziua cand plaja este plina de turisti , ce se bucura din plin de razele calduroase ale soarelui.Insa locul care doar acum cateva ore era plin de oameni , acum e complet pustiu . Insa asta nu ma deranjeaza . Nici nu ma inspaimanta . De fapt , chiar ma linisteste .
 Briza usoara ma loveste in fata , dar este placut . Lumin lunii se reflecta in apa ale carei valuri lovesc stancile , provocand un sunet placut . Cerul este lipsit de nori , astfel ca pot privi stelele in toata splendoarea lor , si cine stie , poate chiar voi avea norocul sa vad o strea cazatoare . Imi privesc ceasul de la mana , acele sale indicand ora patru dimineata , si ma tem ca in scurt timp plaja va fi din nou acaparata de oameni , iar farmecul noptii va disprea .