Limba română, întrebare adresată de mada93847, 8 ani în urmă

Răspuns:

sper sa te ajute!

Explicație:

A venit septembrie, cu zgomotul copiilor la scoala si eu ma gandesc cu nostalgie la vacanta de vara, pe care am petrecut-o in cele mai frumoase locuri din Romania.

O buna bucata de timp, am locuit la bunici, intr-un sat de poveste, de sub poalele muntelui.

In fiecare dimineata, ma trezeam cu un miros imbietator de placinte, faculte de bunica mea, cu suflet, pe care o ajutam mereu la treburile gospodaresti.

Serile erau mirifice. Ma intalneam cu prietenii din sat, in poienita, unde depanam amintiri si intamplari haioase.

Ne jucam cat era ziua de mare si nici o zi nu lipseam de la raul din sat, unde ne bucuram de soarele puternic si de apa calda.

A fost o vacanta reusita, avand ocazia, alaturi de parintii mei sa vizitez marea, de care cu greu m-am despartit.

Am vizitat castelul Bran, Peles si frumoasa Transalpina.

A fost o vacanta minunata, in care n-am uitat sa citesc, devorand file intregi din carti de povesti.

Răspuns de roxanabohor

A început vacanță de vară , deja se simte căldura ce veni .

Eu cu familia mea am pregatit de mult o vacanță la mare care va dura circa o săptămână . Ne-am trezit devreme am pregatit bagajele si am plecat la drum . Pe drum spre mare ne-a prins canicula , dar asta nu ne-a oprit . Într-un final am ajuns la mare, ne-am luat cheia de la camera de hotel am despachetat si am plecat spre plajă . am început să facem castele de nisip , să înoatam , să căutăm scoici ,etc. în ultimile 2 zile de vacanță am auzit că se da un concert . A fost primul concert din viața mea și mi-a plăcut foarte mult mai ales că am participat la primul din viața mea . cand sa terminat vacanța la mare , am mai stat acasă cam vro două săptămâni, unde l-am povestit prietenilor cu a fost la mare .Apoi am plecat sa îmi vizitez bunici la țară aceștia stau foarte departe de noi asa ca a fost o călătorie lungă cu masina . Cand am ajuns la bunicii am fist întâmpinați cu bunătăți si suc . Apoi am plecat la plimbare în pădure cu bunicul . La bunici făceam același lucruri ca de fiecare dată ,dar mereu mai distractive , mergeam la pescuit , la plimbare prin pădure, chiar i la cules de ciuperci sau mure. Din păcate a trecut timpul foarte repede si trebuit sa plecam , dar mă bucur că m-am distrat . Timpul tot a trecut stând cu prieteni mei si facandumi temele de vacanță. spre final vacanței am plecat la munte , iarăși a fost un drum foarte lung , darm-am bucurat de peisajele frumoase din fata ochilor mei . La munte am fost la un zoo unul mic din punctul meu de vedere , dar tot mi-a plăcut. sam fost sa lom picnicul în pădure și să ne plimba , dar din păcate cat timp am plecat un urs a venit la locul nostru de picnic și nea mancat totata mancarea . de frica ne-am urcat într-un copac așteptând să plec ursul după ce a mânca sa uitat la noi zâmbind de parca vroia a ne faca in ciuda ca el a mâncat si noi am rămas flămânzi.

Pana la urmă vacanță urma sa se termine asa ca am plecat spre casă. A fost o vacanță foarte interesantă

sper să-ți placă ! in caz daca mai găsești gresit te rog să ale corectezi.

roxanabohor: sa le corectezi * m-am grăbit să scriu ")