Limba română, întrebare adresată de aezakmigta, 9 ani în urmă

o compunere in care ii povestesti la bunica din spania ce ai facut in vacanta

Răspuns de Dydy123
Bună,bunico! De când am așteptat momentul acesta,să pot să îți pot povesti totul.
M-am așezat lângă ea și am început să îi înșir evenimentele petrecute,le țineam bine minte,ca și cum s-ar fi întâmplat ieri...
Prima zi de vacanță a fost cea mai frumoasă,bunico! Și asta nu pentru că era pur și simplu prima zi din vacanța cea mare.Exact după școală,eu împreună cu familia mea am plecat la mare,în Grecia.Este drept că am făcut o grămadă de timp pe drum,însă l-am folosit pentru a citi dintr-o carte interesantă și a descifra câteva careuri.În cele din urmă am ajuns.Știi doar că mie mi-a plăcut mereu momentul în care intri pe ușa noii camere înc are vei zăbovi o mică parte din vacanță.Întotdeauna am fost de părere că acea clipă este cea mai importantă.Gândește-te doar ce s-ar întâmpla dacă te-ai duce într-un loc în care știi deja cum este.Cu siguranță nu ar mai avea același farmec.Și,după cum spuneam,ne-am dat jos din autocar și am intrat pe ușile masive ale hotelului.Personalul a fost foarte amabil.Ne-a urcat bagajele până în camera,și a plecat abia după ce s-a asigurat că toate sunt în bună funcțiune și că ne place.A doua zi am mers la plajă.Și acela,după părerea mea a fost un moment unic.Când am dat cu ochii prima oară de valurile înspumate ale mării mi-am amintit de tine și de poveștile tale,în care îmi vorbeai despre vacanțele tale din copilărie.Chiar în acea zi,eu și mama am descoperit ceva nou.O banană gonflabilă,trasă de un vapor cu motor.Trebuia să încerc și eu acea experiență,așa că mama mi-a cumpărat un bilet pentru a putea să văd și eu cum este.Până atunci nu mai avusesem parte de o asemenea experiență unică.Vreau să îți spun că a meritat.Am căzut de câteva ori în apa caldă a mării,însă acest lucru nu m-a deranjat de loc,ba din contră,mi-a readus zâmbetul pe buze.Nu am să uit niciodată acea experiență,bunico!
Vacanța la mare a durat mai mult,însă nici cea la munte nu poate fi ignorată.Acolo am urcat cu telecabina,am explorat peșteri și ne-am distrat copios cu o mulțime de noi prieteni.La finalul vacanței,am mers în Spania,unde am stat doar câteva zile.Am admirat tot de acolo,copacii deosebiți și felul oamenilor de a fi.Știi,bunico? Oamenii sunt foarte diferiți dintr-o țară într-alta.Sunt sigură că și ție ți-ar fi plăcut o asemenea vacanță!Debia aștept să te văd și să îți pot povesti pe îndeletel totul.