Limba română, întrebare adresată de stefanparaschip16519, 8 ani în urmă

O compunere petrecută la munte 10-15 rânduri

Răspuns de prisacaruoanas33

Astazi, impreuna cu familia mea plec intr-o excursie la munte.Acolo muntele era foarte abrupt .Cand am ajuns in varful muntelui am vazut o privelniste minunata. Deodata un urs sa asezat langa noi si neam speriat foarte tare. Ursul nu era rau ci era bun deoarece nu nea atacat. Seara am ajuns acasa si am adormit pe loc.

A fost o zi minunata!

prisacaruoanas33: Ieri* in loc de astazi
Răspuns de Utilizator anonim

Era o zi calda de vara iar eu mergeam la munte cu parinti si bunici.

In drum spre munte am vazut vaci, capre, oi, etc.

Cand am ajuns la munte eu si tatal meu am ieșit afară si ne-am jucat fotbal! Apoi mama ne-a chemat la masa sa mâncăm, apoi am dormit si când m-am trezit mama a zis: sa merge la muzeu, ei bine acolo era un muzeu genial! Eu eram foarte încântat pentru ca era un muzeu de arta. Dupa ce am vizitat acel muzeu ne-am intor acasa si am mâncat cina. După cină eu mam spalat pe dinti si am citit o carte. A doua zi când

m-am trezit era un soare stralucitor pe cer si cald, dupa ce mi-am mâncat micul dejun si m-am spalat pe dinti. Ei bine la munte mi-am facut si un prieten care se numea Alex, noi am iesit afara si ne-am jucat cu mingea si cu paletele de tenis, mama ma chemat să-mi mănânc prânzul. Dupa am iesit afara cu familia mea la o poiană unde am facut un picnic. Înainte sa plecam de la munte am facut si un foc de tabara, mie mia placut foarte mult la munte.

Si am plecat cu toți fericiti acasa!