Limba română, întrebare adresată de maruntuflorin089, 8 ani în urmă

O povestire cu titlul o călătorie cu prieteni

Răspuns de cezar2705

Era o zi de primavara. Eram in ora de dirigentie si toti colegii ne-am gandit ca ar fi o idee buna sa mergem intr-o calatorie ca sa ne distram impreuna. I-am zis ideea asta si doamnei diriginte , ea chiar a fost de acord. Noi ne gandeam sa mergem chiar in saptamana altfel in acea calatorie , asa ca urmatoarea zi am facut rezervare la un hotel sa stam o zi.

A venit ziua plecarii in calatorie , toti eram foarte fericiti. Ne-am dus la gara  pentru ca trebuia sa plecam cu trenul. Toti ne-am pus pe scaune si a urmat plecarea. Dupa un drum de 4 ore am ajuns. A trebuit sa mergem pe jos pentru ca era destul de aproape hotelul.

Noi am ajuns la hotel , si ne-am dus cate 2 si cate 3 in camere. Erau destul de mici camerele dar ne descurcam. Noi ajunsesem la 11:30 si la 12 era masa. Ne-am lasat ghiozdanele si bagajele si ne-am dus sa ne spalam pe maini , apoi am coborat jos la restaurantul hotelului si ne-am asezat la mese ca sa mancam.

Am si mancat , mancarea a fost foarte buna , am mancat o ciorba de perisoare , apoi a urmat desertul. Am mancat si desertul , apoi am mers cu doamna diriginta sa ne mai plimbam prin oras , pe la 15:00 . Era foarte multa lume pentru ca era sambata. Ne-am oprit in mall ca sa ne ducem la sala de jocuri , noi baietii voiam neaparat. Fetele nu prea au vrut asa ca s-au dus sa manance KFC.

Am terminat si cu mall-ul , apoi ne-am intors la hotel si ne-am strans toti intr-o camera ca sa ne jucam carti. Ne-am distrat foarte tare , se facuse  deja 20:00 si trebuia sa mancam cina. Cina a fost si ea foarte buna , am mancat paste cu sos rosu.

Am mai stat si am vorbit la masa vreo 30 de minute si ne-am dus in camere. La 22:00 toti ne-am culcat.

Urmatoarea zi ne-am trezit la 8:00 cand era micul dejun , ca sa mancam inainte sa plecam. Si la 10:00 ne-am dus la gara ca sa plecam inapoi de unde am plecat.

Sincer , a fost o experienta foarte frumoasa si m-am distrat alaturi de colegii mei !

cezar2705: Scuze ca este prea lung , daca ti se pare ca nu poti sa-l scrii , poti sa faci niste idei principale , adica mai pe scurt un rezumat al povestirii.
Răspuns de andy7290

Suntem in vacanta de vara astazi m am trezit devreme ,de fapt nici nu prea am dormit de fericire stiind ca plec in tabara in Maramures .Dupa ce am pus in rucsac toate celalalte lucruri necesare am plecat spre scoala ,acolo ne astepta autocarul . Urc in autocar vad zece colegi ,intalnirea cu ei ma facut si mai fericit am inceput sa povestim asteptand si pe ceilalti colegi .Parca i acelasi autocar de anul trecut care ne a dus la Salina Turda din Judetul Sibiu .Salina se infatiseaza ochiului cu o lume subterana rece cu doar 10 grade celsius , unde natura si omul au lucrat cot la cot ptr a pune la dispozitie un mic oras de sare .Sau la castelul Peles vei ramane impresionat de opulenta fiecareia dintre cele 160 de camere , te va coplesi felul de la fiecare coltisor de mobilier pana la firele de aur din tesaturi , cuvintele sunt de prisos in fata unei asemenea comori regale .Plecam in prima zi ajungem in Ocna Sugatag am vizitar Centrul de istorie Brasov ,Cetatea Sighisoara , Casa memoriala Liviu Rebreanu .Ne am cazat la hotel , dupa atata drum am primit si mancarea pe masura ,buna .In camera ne am dus cate 4 elevi ce bine asa vom avea timp sa povestim , sa ne jucam, sa nu simtim dorul celor dragi de acasa .Am adormit imediat ce ne am asezat in pat, a doua zi am vizitat biserica Budesti , Valtoarea de la Calinesti si aici mancarea a fost buna somnul ne a luat repede fericiti, multumiti dar nerabdatori ptr a treia zi , ce o sa mai vizitam ?La o aruncatura de bat de statiunea Borsa apele pe care zapada si ploile arunca cu sarguinta intr un circ glaciar , se rasfrang cu tot elanul peste Podul Cailor , ce reuseste apa sa faca in valtoarea ei ? Reuseste sa dea nastere celei mai mari cascade de pe intinsul Romaniei care privita de jos de catre inaltul celor 90 de metri ai sai , iti par ca si cum cerul s a deschis si arunca de acolo suvoaie argintii peste pamantul fara aparare .Iar zgomotul ce cade in trepte aduce cu el o liniste cerebrala .Ma face sa ma duc cu gandul la un alt loc in care doamna noastra draga ne a dus in judetul Caras Severin la cascada Bigar , albastrul izvorului te face sa crezi ca acolo a cazut cerul iar curgerea de apa peste stanca acoperita de muschi pare un voal de mireasa .Mancarea in Maramures este foarte buna aici preparatele sunt facute din gaina crescuta de gospodari iar gustul este unul aparte esti indemnat sa mai ceri o portie .Am invatat ca avem munti , plaje, istorie si traditii ,ape termale , castele si cetati de faima internationala. flora luxurianta, fauna cat cuprinde, din toate excursiile , taberele in care am fost cu dragii mei colegi .