Engleza, întrebare adresată de cristinaalina319, 9 ani în urmă

Puteti sa ma ajutati si pe mine la o compunere cu titlul "accident pe munti"

Răspuns de Explorer25
                                     Accident in munti

Intr - o zi minunata de primavara , am plecat cu familia mea la cabana noastra din Muntii Retezat . Drumul a fost lung si istovitor , dar privelistea a meritat .
   Am stat cam 2 saptamani . In primele zile a fost minunat , ne trezeam de dimineata cu cantece si triluri ale privighetorilor , mancarea era sanatoasa iar aerul curat.
   Dupa cum spuneam totul a fost bine in primele 3 - 4 zile , dar dupa aceea s - a intamplat tragedia . Mergeam mai catre poalele muntelui cu fratele meu sa skiem . Dupa 2 ore de distractie ne - ma hotarat ca este timpul sa mergem acasa .
    Dintr - o data se isca o furtuna groaznica de zapada , asa ca am fost de comun acord sa ne adaostim intr - o pestera din apropiere , dar in drumul nostru fratele meu mai mare a tras o cazatura zdravana de un bolovan in jutul carora erau ghimpi de munte .
    L - am carat pana in pestera si am incercat sa - i fac o atela . El era prea greu ca sa - l pot duce pana in susul muntelui la cabana asa ca am hotarat sa chem ajutoare doar ca la telefoane nu aveam semnal si pentru a ne incalzi nu aveam destule materiale pentru un foc .
    Pana la urma  , dupa ce furtuna s - a mai domolit , au venit parintii nostri cu haine calduroase , ciocolata calda si o trusa de prim - ajutor . Pana la urma am ajuns cu bine la cabana si am plecat acasa .
    De astazi inainte voi tine minte sa nu mai cobor atat de mult in josul muntelui si data viitoare sa ma lovesc eu , caci sunt mai usor si nu voi fi nevoit sa car pe nimeni .

Sper ca te - am ajutat si nu uita de cele 3 puncte pentru cel mai bun raspuns .