Limba română, întrebare adresată de holyodragos32, 8 ani în urmă

Realizează o compunere de 11 15 rânduri despre o întâmplare amuzantă cu titlul La pescuit!! ​

orijinal2009: cu drag!

Răspuns de nikebnbw
Mergeam cu prietenii la pescuit si cand ne pregateam undițele sa pescuim am alunecat in apa si eram ud tot. Prietenii mei au ras de mine dar m-au ajutat sa ies din apa si au spus ca le pare rau. După, ma prefaceam ca plec acasa si apoi l-am împins pe unul dintre ei in apa si am continuat sa pescuim. Eu am prins un peste mare si i-am facut cateva poze apoi l-am aruncat inaopoi in apa sa taiasca liber. Mai pe seară am plecat spre casa. A fost o întâmplare amuzanta si am propus sa mai mergem când o sa mai avem timp.
Răspuns de orijinal2009

La pescuit

Era o dimineata frumoasa de vara, eu si tatal meu ne gandisem seara trecuta sa petrecem o zi tata-fiu. Ne imbracam, luam lansetele si plecam pe balta. Ajungand acolo observ ca nu eram singurii ce isi petreceau ziua cu tatal lor, ceea ce m a bucurat ca aveam cu cine sa ma joc. Tatal meu pregătește lansetele, in timp ce eu iau cateva pietre si le arunc in apa dupa broaște. Insa nu stiu cum, in spatele meu se aude oac-oac. Tresar si fara sa imi dau seama fac un pas in spate. Insa din neatentie nu am observat ca nu mai am pe ce sa calc, asa ca am cazut in apa. Noroc pe mine ca apa nu avea mai mult de un metru la mal. Il chem pe tatal meu, il prind de mana si ma ridic inapoi pe pamant. Ma bag in cort unde aveam hainele de schimb si decid sa stau doar langa tata sa il ajut. Ziua s a incheiat dupa ce am prins un crap de 5 kg.

Mai poti schimba tu textul daca ti se pare prea mult.