Limba română, întrebare adresată de sniper777, 9 ani în urmă

realizeaza o compunere in care sa fie vorba despre o zi petrecuta in padure in 20 de randuri
REPEDE

Răspuns de AndreiMacrio
                                                O intamplare la padure!

In vacanta de vara eu impreuna cu fratele meu am decis sa mergem impreuna la pescuit la balta din padurea noastra.
   Eu l-am intrebat unde este aceasta balata iar el mi-a zis ca este in mijlocul padurii.Am zis ca este OK si am pelcat intra-colo.Cand am ajuns acolo totul era ca in povesti,soarele se reflecta in apa si vedeam totul cu o claritate albastra.Fratele meu, a pus rama in fiecare undita si dupa am dat cu ele in balta.Dupa o ora la mine a tras un peste, fratele meu a zis sa trag usor si ce sa vezi am prins un caras.Dupa o jumatate de ora a fost randul fratelui meu, care acesta se pare ca a prins ceva maresi din neatentie pestele i-a tras undita in balta.Atunci fratele meu a sarit sa scoata peste si undita, dar cand a iesti din balta eu am inceput sa rad de el.Dar el a prins un clean, care era foarte mare.Atunci am zis sa merge acasa.
     Pe drum, am vorbit despre intamplarea noastra nostima si abia asteptam sa ajungem acasa sa le spune parintilor.

Sper ca te-am ajutat!

sniper777: compunere frumoasa
sniper777: multumesc!!!
10Ionut10: vezi ca ai greșit persoana
AndreiMacrio: MS!
10Ionut10: Realizati ca a-ți credit persoana,Da?
10Ionut10: a da. și vorbiți pe alt chat
10Ionut10: îmi fac tema
AndreiMacrio: Gata ma nu mai comentati scrieti, bafta la scoala!
10Ionut10: ms
sniper777: mersi mult
Răspuns de alexandrinatud
Padurea e un loc magic misterios si totodata un loc perfect pentru a petrece o zi relaxanta.Anume din aceasta cauza familia mea a decis sa  petrecem o zi din weekend in sanul naturii.Neam sculat foarte devreme,pentru ca sa nu pierdem nicio clipa.vroiam  sa simtim racoarea diminetii.Am ajuns acolo  si am inceput a zburda ca niste ieduti pe campul inverzit. Pina la amiaza am  cules ciuperci,pomusoare despre care stiam totul,si neam jucat cu mingea precum si tenis.dupa amiaza ni sau alaturat niste prieteni,cu care am facut frigarui,am ras si distrat. abia seara am ajuns acasa fericiti ca am petrecut o zi magica