Limba română, întrebare adresată de chirilaelena410, 8 ani în urmă

Redactate o compunere care sa cuprindă o întâmplare hazlie de paște, va roggg frumoss!!

Răspuns de deliagabriela2005

Era ajunul Pastelui. Era veselie si speranta oriunde vedeai cu ochiul. Toata lumea se pregătea pentru paste, incluzând familia mea. Bunicii faceau cozonacul, mama si tata preparau drobul si mâncarea si eu si fratele meu mai mic, Marc pictam ouăle. Ma amuza ca mereu se murdarea cu vopsea, chiar dacă are doar 4 ani. Cand s-a terminat treaba deja era ora 10, doar ca eu si frate-miu dormiseram ca sa putem rezista peste noapte treji. Cand am ajuns la biserica am stat si ne-am închinat până ce, cand s-a făcut 12 și trebuia să luăm lumina, Marc a dispărut. Evident ca toti ne-am panicat. Mama chiar s-a albit la fața până la un moment dat cand l-am vazut in capul tuturor, literalmente, strigand: Surioară, am luat luminaaaaa! Mama si tata au început surprinși să strige la el sa se dea jos cat eu alergam deja spre el sa fac asta murind de ras in acelasi timp. Totusi, a fost băiat bun si a fost cel mai amuzant paste din viata mea!

Întâmplare amuzantă de paste

Răspuns de miri330

Am fost o data, într-o zi de Paste, în care s-a întamplat ceva hazliu.

Cand am intrat în parc, era acolo o balta unde pescuiau pescarii. Din pacate era o pisica neagra careia îi placeau pestii la nebunie. Totusi, eu nu am bagat-o în seama. Aveam planul de a pescui si nimic nu putea sa schimbe asta.

Ei, si asa am mers, mi-am pregatit undita si am aruncat-o cu momeala.Dupa mai mult timp, de asteptare, am prins un pesticor mic cat palma. Abia am luat undita si pisica a sarit pe peste.

L-a înhatat în bot si a fugit, ca un hot cu prada. Eu nu m-am dat batut si am urmarit hoata , dar, era mai rapida decat mine asa ca am renuntat. M-am întors înapoi si am început sa rad. ,,Mi s-a întamplat ca în desene animate", am spus eu în gand, ,,Data viitoare voi avea grija la orice pisica daca vreau sa pescuiesc.

Si asa s-a terminat întamplarea mea amuzanta. Degeaba am pierdut timpul asteptand la undita dupa pestisori mari.

Pisica aceea s-a îndopat cu pestisorul dar eu nu m-am ales cu nimic.