Limba română, întrebare adresată de ralucagolban, 8 ani în urmă

Redactati o compunere narativa cu titlul "O vara pentru suflet" sa cuprindă 150-300 de cuvinte . va rog sa ma ajutati ​

Răspuns de stefanendev

Răspuns:

Eu am fost vara asta la mare.Am fost cu avionul,iar de sus oamenii sunt ca niste furnici,cand intram intr-un nor totul nu mai era clar,pentru ca pe geam nu mai puteam vedea nimic.Cand am ajuns,ne-am dat jos si am mers direct sa ne cazam la un hote.Dupa ce ne-am cazat,am mancat si am mers pe plaja.Nisipul de pe plaja era fin si galbui,apa marii era calda ,limpede incat ne puteam vedea reflexia in ea.La intoarcere spre hotel am mers sa mai si vizitam locurile pe acolo.Prin acea statiune trecea si un rau cristalin care forma si o mica cascada.Vizita noastra a durat 7 zile,dupa care ne-am intors acasa.

Răspuns de studywithme2

O vara pentru suflet

Vara asta a fost minunata. Am fost in atat de multe locuri ,incat daca as putea sa intorc timpul , m-as mai duce inca o data prin vara asta.

Am fost la muzee , parcuri acvatice, prieteni, locuri de joaca ,la mare si la munte . A fost cat de putin din fiecare si a facut lucrul acesta sa imi dea cea mai tare senzatie.

Cel mai mult mi-a placut ca mi-am facut prieteni , foarte multi prieteni. Acum ne scriem zi de zi si ne amuzam cu amintirile lasate in urma.

Nu v-oi uita niciodata cum m-am distrat, si m-am relaxat fericita prin locurile minunate ale lumii.