Redactează, în 150-300 de cuvinte, recenzia cărții preferate care a
• să respecti precizarea privind numărul de cuvinte.
DAU COROANA ,VA ROGGG​

Răspunsuri la întrebare

Răspuns de gabrieladiaconu26232
0

Răspuns:

Jocurile foamei este una din multele cărți care mi-au atras atenția încă de când am început să citesc. În carte este vorba despre o fată pe nume Katniss care în încercarea de a-și salva sora participă în locul acesteia la Jocurile foamei. Această competiție este una de viață și de moarte. Fiecare district, deoarece țara este împărțită în 12 districte, își trimite câte doi copii, o fată și un băiat, pentru a participa la Jocurile foamei. În competiție participanții se omoară într ei pentru că doar unul poate câștiga. Aceste jocuri sunt făcute pentru a le reaminti oamenilor de revolta ce a avut loc cu mulți ani în urmă. Katniss fiind o fată care nu prea ascultă regulile se împotrivește președintelui și stârnește o revoltă din care iese învingătoare. Această carte de succes a avut parte de o ecranizare destul de reușită din punctul meu de vedere. Ce mi-a displăcut la filmele bazate pe această serie de cărți este faptul că scenaristul a scos anumite părți destul de importante, din punctul meu de vedere, înlocuindu-le cu altele inventate de acesta, de exemplu prima carte se termină cu Katniss și coechipierul ei Peeta întorcându-se în districtul 12 iar filmul se termină cu asasinare creatorului de joc de către președinte. Deși m-a deranjat acest aspect atât filmele cât și cărțile au mi-au plăcut și le recomand cu drag.

Explicație:

Creatorul de joc este persoana care se ocupă de tot ce se întâmplă pe parcursul jocului deoarece aceste jocuri se desfășoară într-o arena digitală unde totul este o iluzie.

dimitriudana7984: multumesc mult