Limba română, întrebare adresată de Sofiia, 9 ani în urmă

Redacteaza o compunere de 15-20 de randuri in care sa prezinti sentimentele simtite intr-o tabara la Orsova.

Răspuns de diaconitabianca
                                                Tabara la Orsova
Azi e o zi speciala pentru mine. Acum impreuna cu colegii mei si cu doamnul profesor de geografie mergem la Orsova. Eu sunt foarte nerabdatoare si curioasa deoarece nu stim ce vom vizita. Domnul profesor de geografie se ridica in picioare si ne face un anunt:
-Dragi copii, sunt foarte bucuros sa fiu aici cu voi intr-un loc atat de special.In acesta tabara vom vizita multe obiective turistice cum ar fi: diverse manastiri,si vom face si multe trasee montane prin padure.Dar toate acestea nu sunt o surpriza surpriza.
Surpriza e aceea ca vom merge in padure si vom face poze la diferite specii de plante si animale.La auzirea vestii toti am fost extrem de veseli, fiindca toti ne adusesem aparatele de fotografiat. Cand am ajuns ne-am cazat la o pensiune mica dar frumoasa din lemn langa marginea padurii. Gazdele au fost foarte primitoare cu noi si ne-au dat mancare buna. Dupa cina am cazut toti in paturile noastre franti de oboseala din cauza unui drum greu. Dis de dimineata am mers in padurea de langa cabana am vazut multe specii de plante si am vazut si o ursoaica cu puii ei. A fost foarte distractiv. Cand am ajuns in varful muntelui am vazut 2 tuneluri mari. Acolo am facut multe poze.Aceasta a fost o experienta de care imi voi aminti mereu.
Sper ca e buna, o mai poti retusa putin. #Bia