Limba română, întrebare adresată de vrabiebia, 8 ani în urmă

Redacteaza o compunere narativa de aproximativ 100- 150 de cuvinte, in care sa povestesti o intamplare petrecuta in vacanta de vara. Da un titlu sugestiv compunerii tale​

Răspuns de rizeapetrica
Vacanța de vara a începuse de ceva timp. Împreuna cu familia am hotărât sa mergem la munte de ziua mea de naștere împreuna cu niște prieteni.
Era o zi de joi, ploua, iar la câta apa am văzut ca este pe sosea, presupuneam ca nu mai ajungem. La munte, am văzut ca ne aflam in satul Porumbacu de Sus la poalele Munților Fagaras. Era o priveliște nemaipomenita. Venise noaptea, iar noi ne-am hotărât sa dormim in cort pentru ca nu aveam loc cu toți in cabana familiei. Noapte era liniștita, pana la un moment dat când am auzit un sunet ciudat, părea cu un sunet de animal. L-am trezit pe tata sa se ducă sa vadă ce era deoarece mie îmi era prea frica. Zis și făcut. A deschis cortul, s-a uitat, nimic. Eu tot auzeam și îmi era foarte frica, așa am stat pana de dimineața. Mama ieșind din cort a început sa tipe și sa se urce in mașina. Era un pui de urs care se pierduse de mama și caută un adăpost și putina mâncare. L-am luat, am mers la un adăpost de animale din Sibiu și l-am lăsat acolo deaoarece erau oameni cu competente mai multe decât ale noastre.
O întâmplare ca aceasta nu am mai avut, dar nici nu as vrea sa mai am.
Peste câteva zile am citit un articol pe net despre un pui de urs găsit de turiști. Am văzut ca puiul de urs era bine și oameni de acolo ii dăduseră pana și un nume: “Diaz”.