Limba română, întrebare adresată de cristachevladd, 8 ani în urmă

Redacteaza o conpunare la persona 1 in care vei prezenta o intamplare petrecuta intr-o excursie școlară in 100-200 de cuvinte. Va rog ajutatima si pe mine!​

Răspuns de regelem39

Răspuns:

La munte

In luna ianuarie,am plecat impreuna cu clasa mea la munte .Dupa un drum lung ,am ajuns insfarsit.Ningea cu fulgi mari ca de vata.Varfurile muntilor erau acoperiti de o mantie alba si stralucitoare de zapada.Pe partie , un sirag de saniute aluneca rapid in jos.Sub norii cenusii se ascundea soarele ,ce iesea la iveala din cand in cand.Eram fascinat si  abia asteptam sa ma bucur de toate acestea.

.Dupa ce ne-am cazat la o cabana am plecat intr-o drumetie.Mergeam cu greu prin zapada .Pe parcursul drumetiei am vazut multe animale .Cand am ajuns  aproape de destinatie am zarit  o caprioara ranita,ce statea intinsa pe zapada rece.Norocul nostru a fost ca soferul este veterinar.In timp ce diriginta  a sunat la salvamontisti ,soferul a bandajat-o .Salvamontistii ne-au asigurat ca biata caprioara va fi bine.

Ne-am continuat drumetia fericiti ca am putut ajuta.

Explicație:

regelem39: coroana
Răspuns de ellizaa34

Răspuns:

Mâine e ziua cea mare. Vom merge în excursie la zoo cu clasa. Abia aștept să vedem animalele sălbatice: maimuțe, lei, tigri, leoparzi...

Este dimineață. Autocarul așteaptă în fața școlii. Din toate părțile sosesc copii cu ghiozdănelele cu mâncare pregătite și gata de aventură. Doamna profesoară ne-a spus să ne ocupăm locurile în autocar. Ne apropiem tot mai mult de locație, toți fiind emoționați la culme.

Coborâm pe rând din autocar tot câte doi, ne cumpărăm biletele și intrăm pe poarta cea mare. În fața noastră se deschide o lume nemaipomenită cu tot felul de animale pe la toate colțurile. Tot așa uimit fiind, și cu capul în altă parte, fără să observ mă îndepărtez de grup, până ajung în dreptul unor oamenii străini, pe care nu îi mai văzusem niciodată până atunci. M-am speriat și m-am uitat în toate părțile disperat, însă nici urmă de grupul meu. Am întrebat multe persoane dacă i-a văzut, însă nimeni nu știa nimic. Dintr-o dată vine spre mine un băiețel cu părul șaten și de o statură mai mică. Desigur, este Alex cel mai bun prieten cu care am stat în autocar. Împreună, mergem spre ieșirea din zoo unde mă aștepta speriată toată clasa. A fost o experiență de neuitat.