Limba română, întrebare adresată de misujmecheru42, 7 ani în urmă

redacteaza o pagina de jurnal in care sa relatezi o intamplare din timpul unei excursii de minim 150 cuvinte dau coroana​

Răspuns de SadMaster
Azi am avut parte de o excursie minunata. Am plecat cu grupul meu de prieteni intr-o dimineata frumoasa de vara si am decis sa mergem la munte. Dupa o calatorie de aproximativ doua ore, am ajuns la o cabana unde ne-am cazat.

Dupa ce ne-am asezat, am hotarat sa mergem la o plimbare pe munte. Ne-am inarmat cu rucsacuri, apa si gustari si am inceput sa urcam. Pe drum, am vazut o multime de flori frumoase si am facut cateva poze. Dupa cateva ore, am ajuns la varful muntelui si ne-am bucurat de o priveliste impresionanta.

In timp ce ne odihneam, am auzit un sunet ciudat care venea din spatele nostru. Ne-am intors si am vazut un urs care se apropia de noi. Ne-am speriat si am inceput sa alergam cat mai repede. Dupa cateva minute, am reusit sa scapam de urs si sa ne intoarcem in siguranta la cabana.

A fost o experienta incredibila si suntem fericiti ca am reusit sa o depasim cu bine. Sper sa mai avem ocazia sa facem astfel de excursii si sa ne bucuram de natura.

misujmecheru42: mulțumesc
Răspuns de OlanAndreea

Răspuns:

Explicație:

intr-o dimineata placuta de vara , in luna iunie  , in fata scolii s-au inalnit cele 3 clase de clasa a 7 a . impreuna cu profesorii lor au plecat intr-o excursie la ... (alege tu orasul) .

nu stiau ce ii asteapta . profesorii le-au facut instructajul (sa fie cuminti , sa nu distruga obiectele si ale autocarului , etc ) drumul la dus a fost tare lung . pe drum , sa nu se plictiseasca , elevii au adus o boxa . au conectat o la telefon si au ascultat melodiile lor preferate .

au ajuns la prima oprire , la manastirea ... (alege tu o manastire de pe langa orasul respectiv) . au coborat , s-au inchinat . care au vrut au mers la baie , altii au mancat .

au mai vizitat si alte locuri frumoase , unde au facut multe poze si au mancat o mancare super buna .

(intamplarea) seara , pe la 9 , au ajuns la hotel . acolo au mers in camere , si au dus bagajele . s-au schimbat si au facut un dus . toti elevii au fost chemati in sala de mese a hotelului . fiind singuri in hotel si in sala de mese , au pus muzica pe boxa si au petrecut impreuna cu profesorii

urmatoarea zi au mai vizitat obiective turistice din zona si dupa s-au intors acasa tare suparati ca s-a terminat excursia . ca sa ii impace , profesorii le au promis ca vor face la anul o excursie mai lunga

a fost o excursie excursie extraordinara!!

sper ca te am ajutat! coroana?