Limba română, întrebare adresată de adelinaanorac, 8 ani în urmă

Redacteaza un text cu titlul O zi la mare​

Răspuns de bogheandiana85

Răspuns:

O zi la mare

Este vara. Impreuna cu familia mea am plecat la mare. Razele soarelui stralucesc pe intregul cer.

Cand am ajuns, ne am cazat si ne am odihnit. Peste 4 ore am mers la un restaurant din apropiere si am mancat. Dupa am plecat pe plaja. Impreuna cu sora mea ma duc sa ma racoresc in apa. Ne pregatim sa mergem inapoi la hotel. Ne facem un dus si mergem sa ne plimbam.

Marea este linistita, cu valuri mici si cu apa calda. Facem cateva poze si mergem inapoi la hotel.

A doua zi ma trezesc si iau micul dejun.

Ne pregatim colacele si costumele de baie si mergem pe plaja. Imi fac un castel din nisip impreuna cu sora mea si dupa ne bagam in apa. Dupa 4 ore de stat pe plaja, mergem inapoi la hotel. Ne facem un dus si ne pregatim sa mergem la un restaurant din apropiere. Luam cina acolo si dupa ce terminam de mancat mergem acasa.

Zilele de stat la mare sunt cele mai relaxante !