Limba română, întrebare adresată de madarn973, 8 ani în urmă

Redacteza un text de 20_25 de randuri în care povestesti o íantmplare reala sau imaginara pentru pt timpul vacanței de vara

Răspuns de lilianagomo

Insfarsit a sosit vacanta de vara.Uni își fac planurile pt lungă vacanta uni vor merge la mare,la munte,la bunicii sau in alte tari.

Eu cu părinții mei am hotărât să mergem la mare.Dupa o săptămână de la începerea vacanței de vară eu cu părinții eram în mașină mergând spre mare.

Imediat cum am ajuns acolo ne-am cazat la un hotel.

A doua zi cum am ajuns la plaja m-am dezbrăcat și am intrat în mare.Eu continuam să înot iar valurile erau din ce in ce mai mari.La un momendat a venit un val de 2 metri și m-a scufundat.

Cum eram o buna înotătoare am reușit să mă ridic la suprafață.

Cum am ajuns la mal i-am spus mamei și tatei și mi-au explicat sa nu mai merg niciodată așa departe de mal.

Sper că te-am ajutat!

Succes!

Răspuns de beauty77

A venit vacanta de vara.Multi copii merg in tot felul de excursii,tabere,se distreaza etc.Uni stau si invata.Raul s-a dus in ziua de duminica in Egipt pentru 2 saptamani.El s-a dus impreuna cu familia lui si cu un prieten.Raul si cu prietenul sau Marian,s-au dus singuri la plaja,pe cand parintii lui Raul erau inca in camera.Raul si Marian se dusesera pe plaja,se distrara,se jucau in apa etc.Pana la urma ei vazusera un peste mai mare si foarte frumos si incepusurincepuseramareasca.Dupa ce tot au fugit incercand sa prinda pestele,se indepartase prea mult de hotelul la care ei erau cazati.Nu aveau telefoane ca sa poata sa isi sune Raul parinti.Din fericire,parinti lui Raul si-au dat seama ca Raul si Marian se dusera singuri la plaja,asa ca se dusesera sa ii caute.Pana la urma ii gasisera.Raul ii promisese parintilor sai ca nu o sa mai plece niciodata undeva fara ei.Raul si Marian isi cerusera scuze si se dusesera la pranz.Lui Raul si Marian ii placusera foarte mult excursia.