Limba română, întrebare adresată de soyluna182001, 8 ani în urmă

soyluna182001: CE?

Răspuns de radfegreb

Răspuns:

Era o dimineata frumoasa de sfarsit de august.Razele calde ale soarelui luminau toata poienita de la poalele muntelui.Cu rucsacii in spinare eu si parintii mei ne-am hotarat sa mergem pana in varful muntelui de la Cruce.Nu mai mergesem niciodata dar ei au spus ca este foarte frumos si ca o sa-mi olaca.Eram fericita dar cand m=am uitat in sus la varful muntelui mi-am dat seama ca este un drum destul de lungImi luasem si geaca la mine pentru ca mama a zis ca este foarte frig sus pe varf.Traseul pana la Cruce a fost foarte obositor dar in acelasi timp placut.Am vazut in cale Sfinxul si babele.Cu cat urcam mai mult cu atat mai frig era.In drumul nostru am dat si peste un izvor cu apa foarte rece si limpede.In cele din urma am ajuns la varful Muntelei,la Cruce,de acolo vedeam tot orasul,era un peisaj mirific.Apoi a inceput  sa ploua incet si s-a inorat dintr-o data.Un nor a acoperit toata inaltimea Muntelui  si nu mai puteam sa vedem nici orasul de la poalele Muntelui.Ne-am adapostit pana a trecut ploaia,apoi am coborat inapoi.A fost foarte frumos dar obositor,sper sa mai vin anul viitor.....sper ca te va ajuta