Limba română, întrebare adresată de emanuelageorgia, 9 ani în urmă

Scrieti o compunere despre o calatorie hazlie undeva in Europa.O tara mai indepartata(Grecia) petru ca,colegii mei vor face cu cele mai simple tari.
VA ROOOOOOG!

Răspuns de GUGULOI
                                O calatorie in Turcia
         Eu am mers impreuna cu : parintii mei , fratii mei mai mari si nevestele lor , la mare , in Turcia . Noi am plecat de acasa pe la trei noptea . Cu doua masini .
         Pe la cinci dimineata , eram la vama dintre Romania si Bulgaria . Cred ca am stat vreo jumatate de ora , numai sa gasim niste amarati de bani , ca sa putem trece in Bulgaria . In masina , noi mai mult rade-am pentru ca nu gaseam trei banuti mici . La un moment dat am mers la un magazin , sa schimbam si am trecut .
           Pe la jumatatea drumului care trebuia sa-l parcurgem pe Bulgaria , doua masini de bulgari , ne-au alegat prin munti . Iar masina in care eram eu era puternica , dar cea din spatele nostru nu chiar atat de puternica , asa ca a fost cam dificil sa scapam de ei . Cumnata mea , din a doua masina , le facea poze , iar bulgarii erau cu totii pe jumatate afara pe geam si nervosi . Daca ei veneau si ne blocau , tata , care era la volan , ii lovea si cadeau in rapa . Alta scapare nu aveam . Pana la urma ei s-au dus pe alta parte , decat noi si am scapat de ei cu bine , fara sa patim ceva .
          Cand am ajuns in Turcia , la vama , este un magazin mare si dupa atata drum ne trebuia ceva care sa ne inveseleasca . Iar cei doi frati ai mei si tatal meu , au inceput sa se maimutareasca , ca sa ne simtim mai bine .
          Pe drum am mai calatorit pe ici pe colo , pana am ajuns la hotel .
          Atunci cand am ajuns la hotel , nu stiam ce sa facem : sa mergem la mare , la piscina , sa ne odihnim , sa mancam sau sa vizitam . Noi am ales sa mancam , fiindca eram "morti" de foame , iar dupa aceea sa mergem la piscina , desigur dupa ce ne-am dus bagajele in camera .
         La piscina , erau animatori care te faceau sa razi , faceau tot felul de chestii in apa si te pune-au si pe tine sa le faci . Odata , unul , pe nume Fufu , si-a luat chilotii peste pantaloni ! Iar seara era de nedescris , radeai de te durea burta . Unul de acolo mi-a dat cinci lire .
         Cand ni s-a terminat cazarea , ne-am ratacit prin oras , dar am intalnit niste oameni care ne-au dat de mancare la 12 noaptea o paine fara miez care ti se topea in gura . Dupa aceea , ne-au aratat o camera libera de la un prieten de-al lor . Ei nu ne-au luat nici o lira pentru asta , ci doar m-au pupat pe mine si au plecat .
        La vama , am avut din nou nevoie de cinci lire , pe care numai eu ii aveam intr-un ou de plastic , care era sub burta mea si dormeam . Toata lumea si-a bagat mana sub mine sa caute cinci lire . Cand m-am trezit , le-am dat lirele si i-am intrebat : " Cum a fost la muzeul de sub burta mea ?" , iar ei au inceput sa rada .
        Cand am ajuns acasa si m-am bagat in pat , m-am intrebat : " Vreo calatorie mai nebuna ca asta exista ? "
        A fost cea mai tare , superba , minunata si haslie de dreptul posibila vreodata si n-o voi uita niciodata !!!!!!!
             Sper ca te-am ajutat !!! Cu drag , GUGULOI !!!