Limba română, întrebare adresată de teiubesc231, 8 ani în urmă

Și cu titlu
Dau coroana și cele 90 de puncte

Răspuns de 9matei
                                             ComoaraEra o zi frumoasa la inceputul vacantei de vara. Eu si familia mea am hotarat ca in aceasta vara sa mergem in calatorie in Egipt.Cand am ajuns acolo ne-am cazat dupa care am mers sa vizitam zona. Acolo am dat de o femeie care vindea asa zise harti ale unei comori. Fiind foarte curiosi si dornici de o aventura pe care no vom uita am cumparat o harta dupa care am plecat.Dupa ce am descifrat bucatica cu bucatica acea harta ne-am dat seama ca era vorba de o comoara care consta in gasirea unui inel cu safir.A doua zi plini de energie am hoarat sa ne incercam norocul si sa vedem ce putem gasi. Am urmat toate indicatiile de pe harta , si la un moment dat fara sa ne dam seama cum a trecut timpul am ajuns in locul unde era precizat ca vom gasi comoara.Am sapat fara incetare pana cand deodata am dat peste un mic cufar care parea vechi si l-am deschis, intradevar in acel cufar se afla inelul cu safir despre care aflasem cu o zi in urma.Foarte incantari dar tot odata si dezamagiti  ca vacanta noastra in Egipt era pe sfarsite am plecat . A doua zi ne-am intors acasa si foarte curiosi am vrut sa aflam mai multe despre acest inel cu safir si am mers la muzeul din oras , unde am aflat ca acel inel era foarte vechi dar in acelasi timp si foarte valoros datand inca din vremea Cleopatrei.Am plecat acasa , mandrii de descoperirile facute si ne-am promis ca vacanta aceasta nu o vom uita.