Limba română, întrebare adresată de panasonic15, 9 ani în urmă

Scrieti un text de cateva randuri, in care sa includeti cuvinte-valiza.
Ma ajutati careva? Am nevoie urgent!

Răspuns de valeanmaria5
Într-o zi mama a cumpărat 2 bilete spre București. Mi-a zis sa îmi fac bagajele ca vom pleca la ora 14:00 Bagajele sunt gata , am spus eu. Ajunse la tren mi-am adus aminte ca am uitat valiza de mâna acasă.. Nu ne-am mai întors pentru ca era deja târziu, trenul trebuia sa ajungă. După 5 minute trenul a sosit. Ne-am urcat în tren și am plecat spre București. Ajunse la București ne-am distrat de minune. A fost o calatorie foarte frumoasa.!
Răspuns de unicadelia
Urmeaza sa plec cu minunata mea familie in Anglia.Valiza mea este plina de:haine,unele jucarii si multe altele!O infiorare calda a patruns in mine inainte de ziua in care o sa plecam in excursie!Noaptea nu puteam sa dorm pentru ca gandul imi era numai la excursie!Gata!A venit ziua pe care am tot asteptato!Excursia!Am urcat plina de bucurie in avion!Dupa treizeci de minute decand am urcat in avion,m-am uitat pe fereastra si toata bucuria a fost inlocuita cu frica mea teribila de inaltime!Mama m-a starns cald si mi-a zis sa nu-mi fie frica!Am ajuns in Anglia,am stat ateva zile si m-am distrat,apoi am venit inapoi acasa!

panasonic15: Nu cuvantul valiza
panasonic15: Cuvint-valiza de exemplu "stifosii" este format din cuvintele "sfios", "stufos" si "sclidosit"