Ed. tehnologică, întrebare adresată de derix1, 9 ani în urmă

text co o zi speciala din vacanta de vara

Răspuns de dely24
O zi speciala din vacanta de vara

Vacanta mea de vara am petrecut .o la bunici ,dar mi s.a adus la cunostinta ca ,parintii mei vin pt a merge o zi la mare si a sta cu mn.
Atat de fericit eram incat mi.am facut bagajul si am plecat la gara sa.i astept.I.am vazut ,am urcat in masina ,dupa multe ore am ajuns.
Plaja,nisipul,marea, atat erau de frumoase!!Am petrecut timp cu parintii, am mers si in Satul de vacanta din Mamaia, ne.am plimbat.A fost ce.a mai grozava zi din viata mea!!

SPER CA TE.AM AJUTAT!!

EmaEmanuela2468: ...
EmaEmanuela2468: ♡☆
Răspuns de Utilizator anonim
In iunie am mers la munte împreună cu familia.Am parcurs un drum lung.Am ajuns in brasov.Acolo ne-am cazat la o pensiune foarte frumoasa. Am mers la castelul Bran.Nu pot sa descriu frumusețea acelor lucruri si încăperi.Foarte mulți turisti păreau impresionați de tara noastra.Am cumparat câteva suveniruri din piata de acolo.Apoi am mers la Dino Park.Peste 50 de dinozauri mari si aproape reali ma uimeau.Si cetatea Rasnov era foarte fermecătoare.Un peisaj minunat.Aceasta a fost o zi frumoasa din vacanta de vara 2017!!!