Franceza, întrebare adresată de marissaistrate, 8 ani în urmă

Va rog propoziții mici și ușor de citit in franceza cu cuv:grand-mere,I’oncle,la tante,le cousin,la cousine,le frere,la soeur,le mari,la femme

Răspunsuri la întrebare

Răspuns de secareanubarladirb
1

Explicație:

Ma grand mère revient de la clinique.

Il a tué Keith, l'oncle de Lucas.

Trouvons la tante qui possède la baraque.

Sebituana est le cousin de Chuma.

On a dû virer la cousine d'Oleg.

J'ai une piste sur le frère de Ken.

Pedro, Tess est la soeur de Jane.

C'est présumer que le mari existe.

Chérie, voici la femme qui m'a ruiné.

Sper că te-am ajutat!


marissaistrate: Mersi!
carmentofan: Sper ca nu te duci cu exemplele astea la scoala. Daca intelegi ce este scris....
marissaistrate: Sincer nici nu le am folosit dar na nush ce înseamnă
Alte întrebări interesante