Limba română, întrebare adresată de cristeacristia, 9 ani în urmă

Va rog să mă ajutați și vreau să termin cat mai repede

Anexe:

irinuca7321: Depinde ce intamplari ti s au intamplat
irinuca7321: Vara sau iarna ?

Răspuns de Utilizator anonim
Numele meu este............ şi am ...... ani . Pentru că abia acum încep şcoala, am rugat-o pe mami să mă ajute să vă scriu şi să vă trimit compunerea mea cu amintiri din vacanţă.
Ultima mea vacanţă înainte de a deveni şcolăriţă a fost una frumoasă şi plină de evenimente în viaţa mea. În primul rând, aşa cum zice şi mami, o vacanţă nu ar fi vacanţă dacă nu mergem la ţară. Aproape două săptămâni am mers la străbunicii mei acolo unde eu mă simt foarte bine. Pot sta toată ziua afară şi mă pot juca în voie cu copiii vecinilor. Străbunicii mei au animale în curte şi de foarte multe ori i-am ajutat să le dea de mâncare, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu cei doi căţei şi cu cele trei pisici care sunt foarte nebunatice.
Tot în această vacanţă am fost la mare o săptămână şi acolo mi-am făcut o nouă prietenă, pe Diana care face balet şi a câştigat până acum multe premii. Ne-am jucat împreună şi a fost foarte frumos. Eu aş fi vrut să stau mai mult dar nu a mai vrut mami. Oamenii mari mereu pleacă atunci când copiii se simt cel mai bine.
Dar cele mai frumoase momente pentru mine au fost atunci când am mers la două concerte (şi duminică merg la al treilea) ale artistului meu preferat Ştefan Stan, câştigătorul de la Vocea României. Îmi place mult cum cântă şi mami a fost de acord sa mergem. Mi-am făcut şi un tricou cu poza lui pentru a arăta ca un adevărat fan.
Din păcate, vacanţa este aproape de sfârşit, acum în ultima săptămână mi-am aniversat ziua de naştere, însă aştept să încep şi şcoala, să învăţ să scriu, să citesc şi mai ales să-mi cunosc noii colegi.
Theodora Diana Butnaru
Numele meu este Theodora Diana Butnaru, am 9 ani şi 4 luni şi sunt în cl. a III a. Doresc să vă povestesc ceea ce-am făcut în vacanţă.
Am să încep prin a vă spune că eu pentru părinţii mei sunt un MARE AJUTOR. Părinţii mei încearcă să  ne ofere mie şi surioarei mele tot ceea ce este mai bun, de aceea şi eu îi ajut cât şi cum pot. Am stat cu surioara mea mai mică zi de zi, am supravegheat-o şi-am îngrijit-o ca o adevărată surioară mai mare. Părinţii noştri lucrează iar eu în această vacanţă le-am fost de un real ajutor.Nu mi-a fost greu deoarece surioara mea e cuminte şi înţelegătoare.
Am fost plecaţi la Piatra-Neamţ pentru câteva zile, am mai făcut lecţii şi ne-am jucat foarte mult.
Vreau să vă mulţumesc că mi-aţi dat ocazia să vă povestesc ceea ce-am făcut eu în vacanţă şi să spun tuturor că nimic pe această lume nu e mai bun şi mai frumos decât să ai O SURIOARĂ SAU UN FRĂŢIOR.
Giurgiu Eduard Constantin
Abia am aşteptat vacanţa asta, nu ştiu ce zic alţi copii dar mie mi s-a părut anul şcolar trecut foarte lung.
Vara asta m-am distrat de minune, am fost în excursie la Tulcea, oraş care mi-a plăcut mult. La intrare în Tulcea am observat o locomotivă foarte veche de culoare neagră care mergea pe aburi înainte, era frumoasă, mi-a plăcut foarte tare.
Am fost în vizită la acvariul din Tulcea şi acolo mi-a plăcut foarte tare, am văzut o mulţime de peşti pe care nu-i mai văzusem până atunci, am văzut  şi un pui de rechin, era drăguţ dar cred că mama lui nu e aşa drăguţă. Am văzut şi o caracatiţă mică şi o sepie, parcă aşa îi zicea, şi mulţi peşti mici şi coloraţi din diferite specii. Nu le-am cam reţinut numele şi îmi pare rău că nu le-am scris pe foaie. De făcut poze nu am putut să fac decât una singură, că cereau domnii ăia mulţi bani ca să-ţi dea voie să fotografiezi, dar în rest a fost minunat, am stat cam o oră şi nici nu ştiu cum a trecut aşa de repede, probabil am fost prea captivat de acvariu şi de vietăţile de acolo. Apoi am mers la verişorul meu unde am stat cam o săptămână, foarte frumoasă.
Vara aceasta am mai fost şi la Constanţa, la Mamaia şi la Năvodari. La Năvodari mi-a plăcut cel mai mult pentru că era mai liberă plaja şi puteam să mă joc şi cu mingea şi cu discul alături de ceilalţi doi fraţi ai mei, Răzvan şi David. Acolo mi-am mărit colecţia de scoici, de data asta am găsit scoici mai colorate şi mai spiralate, am una care mi-e tare dragă, că e capul colecţiei mele, e maro cu alb şi ascuţită exact ca un melc,  tare frumoasă este.
M-am distrat toată vacanţa asta şi am şi rezolvat toate temele pe care ni le-a dat Doamna, am mai şi învăţat tabla înmulţirii până la 5 şi am citit multe poveşti istorice pe care sigur o să le povestesc colegilor mei.
Abia aştept să începem şcoala, deşi ştiu că anul ăsta va fi mai greu. Clasa a 3-a e grea, că deja suntem şi noi mari şi problemele la fel de mari ca şi noi, doar cele de la matematică sper să nu fie aşa de mari şi grele. Dar ce să fac, o să învăţ să le rezolv şi pe ele.
Vara mea aşa a fost plină de joacă şi distracţie şi lucruri noi, abia aştept vara următoare să văd unde ne vom mai duce.